حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپتاپ نوکیا PureBook X14 با قیمت ۸۲۰ دلار رسما معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 5 دیدگاه | لپ‌تاپ، نوکیا

دو هفته پیش بود که برای شما نوشتیم یک مجموعه لپتاپ نوکیا در راه است. امروز لپتاپ نوکیا PureBook X14 با قیمت ۸۲۰ دلار رسما معرفی شده است. لپتاپی با بدنه فلزی، نمایشگر کم حاشیه و تراشه نسل ۱۰ اینتل.

لپتاپ نوکیا PureBook X14

فروشگاه هندی Flipkart دارای مجوز برند نوکیا (در زمینه لپتاپ حداقل)، لپ تاپ نازک و سبک نوکیا PureBook X14 را در هند رونمایی کرد. این دستگاه تمام ویژگی های اساسی را در یک طراحی سبک و باریک ارائه می دهد. اجازه دهید نگاهی به مشخصات و قیمت این لپ تاپ جدید بیندازیم.

لپ تاپ تازه تولید شده با نام نوکیا توسط Flipkart دارای بدنه آلیاژ منیزیم و آلومینیوم است. وزن آن فقط 1.1 کیلوگرم و ابعاد 320.2 در 214.5 در 16.8 میلی متر است. این نوت بوک دارای شماره مدل NKi510UL85S است و فقط در گزینه رنگ مشکی موجود است.

این لپ تاپ نمایشگر 14 اینچی FHD یا (1920 در 1080 پیکسل) با حداکثر روشنایی 250 نیت دارد. این صفحه IPS LCD با وجود عدم ارایه حداکثر سطح روشنایی، از Dolby Vision نیز پشتیبانی می کند.

لپتاپ مذکور مجهز به پردازنده اینتل Core i5-10210U همراه با 8 گیگابایت رم DDR4 (قابل ارتقا تا 16 گیگابایت از طریق شکاف ثانویه) و 512 گیگابایت NVMe SSD است. این دستگاه از سیستم عامل Microsoft Windows 10 Home استفاده می کند و دارای یک صفحه کلید با نور پس زمینه با کلید 1.4 میلی متری همراه با صفحه لمسی دقیق با پشتیبانی از ژست های چند لمسی است.

برای اتصال، نوت بوک دارای دو باند WiFi 5 ، بلوتوث 5.1 ، گیگابیت اترنت RJ45، دو عدد USB A نسل USB 3.1، یک عدد USB A نسل USB 2.0، یک عدد USB C به همراه HDMI و جک 3.5 میلی متر صدا است.

مشخصات دیگر شامل بلندگوهای دوگانه با استفاده از Dolby Atmos ، میکروفون دوگانه ، وب کم HD IR با پشتیبانی از احراز هویت صورت Windows Hello و شیار قفل کنسینگتون است.

نکته آخر اینکه، باتری 46.7WHr در این لپتاپ ارائه می شود و با شارژر 65 وات عرضه می شود.

لپتاپ نوکیا PureBook X14 حدود ۸۲۱ دلار قیمت دارد و از ۸ دی ۹۹ در Flipkart برای پیش خرید در دسترس خواهد بود. دقیقاً مانند سایر محصولات نوکیا توسط Flipkart ، این محصول نیز می تواند مختص هند باشد.

نظر شما درباره لپتاپ نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
5 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

گرونه😐

SHREK

قیمتش بالاست مثل گوشی هاش

A.R.P

قیمت بالا پردازنده قدیمی باتری متوسط

Mahdi

قیمت بالا

Milad7

قیمتش که تنده پردازنده اش هم داغون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)