حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی و مشخصات آنر X8 لو رفت؛ مشابه با Honor X30i

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آنر، شایعات

آنر که تا چندی پیش به عنوان یک برند زیرمجموعه هواوی کار می‌کرد، هم اکنون به شرکتی مستقل تبدیل شده و موفقیت های بسیاری کسب کرده است. این شرکت توانست بخش قابل توجهی از بازار چین را تصاحب کند و احتمالا موفق به جذب کاربران قدیمی هواوی نیز شد. آنر هم ویژگی های مثبت محصولات هواوی را دارد، و هم اینکه دیگر شامل تحریم نمی‌شود. و کاربران آن می‌توانند از سرویس های گوگل استفاده کنند. آنر می‌خواهد حضور خود در بازارهای جهانی را نیز گسترش دهد. هم اکنون مشخصات و طراحی گوشی آینده این شرکت، به نام آنر X8 فاش شده است.

آنر X8 قیمتی حدود ۲۰۰ دلار خواهد داشت

طبق گزارش های منتشر شده، آنر در حال توسعه X8 برای عرضه در بازار های جهانی است. این گوشی جزو اولین محصولات آنر خواهد بود که بر بازار جهانی متمرکز شده است. ظاهراً این شرکت تصمیم گرفته تا رویه شیائومی و ریلمی را دنبال کند. ادعا می‌‌شود که بسیاری از مشخصات آنر X8 با Honor X30i مشترک خواهد بود.

آنر X8 از طراحی مشابه با Honor X30i برخوردار خواهد بود

گزارش جدید وب‌سایت Gizchina ادعا می‌کند که آنر X8 بر خلاف X30i توانایی اتصال به شبکه 5G را نخواهد داشت. بنابراین انتظار داریم که این گوشی هوشمند به تراشه ای متفاوت مجهز باشد. اگر به خاطر داشته باشید، آنر ایکس ۳۰ آی از تراشه Dimensity 810 بهره می‌برد. طبق اطلاعات فاش شده، تراشه آنر X8 دارای چهار هسته ARM Cortex-A73 با فرکانس ۲.۴ گیگاهرتز، و چهار هسته ARM Cortex-A53 با فرکانس ۱.۹ گیگاهرتز است.

متاسفانه در حال حاضر نمی‌دانیم که آنر برای میان رده جدید خود به سراغ چه تراشه ای خواهد رفت. اما مشخصات ارائه شده، تا حدی با اسنپدراگون ۶۸۰ مطابقت دارند. شایان ذکر است که نسخه پایه این گوشی دارای حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ گیگابایتی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه MicroSD خواهد بود. جزئیاتی درباره میزان رم این گوشی هوشمند وجود ندارد. اما انتظار داریم که ارزان قیمت ترین نسخه به ۶ گیگابایت حافظه رم مجهز شود. اکثر برند های چینی در به کارگیری حافظه های رم، سخاوتمندانه عمل می‌کنند و آنر نیز از این قاعده مستثنی نیست. از دیگر مشخصات آنر X8 می‌توان به باتری پرظرفیت و پشتیبانی از شارژر ۱۸ وات اشاره کرد.

طراحی سری آنر مجیک ۴ لو رفت؛ ماژول دوربین بزرگ دایره ای شکل

ادعا شده که این دستگاه در سه رنگ آبی، مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد. و همچنین برچسب قیمتی ۲۰۰ دلاری خواهد داشت. نظر شما درباره میان رده جدید آنر چیست ؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، یعنی چی، آنرهم مثل اینکه حالش خوش نیستا، کورتکس های a73وa53 دیگه چیه، دیگه چیپست قحطی بود، الان دیگه همه دنبال 5جی هستن آنررفته دنیال 4جی اونم چی یه چیپست قدیمی که هسته های قدیمی داره

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی