حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آنر X8 با تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ و نمایشگر ۹۰ هرتزی معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، اخبار

آنر در سکوت خبری از تلفن هوشمند میان رده جدید خود با نام آنر X8 رونمایی کرد. ظاهر این دستگاه شبیه سایر میان رده های اندرویدی است. در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش پانچ هولی برای قرار گیری دوربین سلفی در نظر گرفته شده؛ و در قاب پشتی نیز ماژول دوربین چهارگانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی دیده می‌شود. با ترنجی همراه باشید تا ببینیم میان رده جدید آنر چه ویژگی و قابلیت هایی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد؟

آنر X8 از دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و شارژ سریع ۲۲.۵ واتی برخوردار است

آنر X8 ابعاد ۱۶۳.۴×۷۴.۷×۷.۴۵ میلی متر دارد. این دستگاه مجهز به صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با رزولوشن FullHD+ با همان ۱۰۸۰×۲۳۸۸ پیکسل است. این نمایشگر اما دو ویژگی جذاب و قابل توجه دارد. اول آنکه به رفرش ریت ۹۰ هرتزی مجهز شده، و حاشیه های فوق العاده کمی هم دارد. نسبت صفحه نمایش به بدنه دستگاه در Honor X8 به ۹۳.۶ درصد رسیده است.

Honor X8

تراشه اسنپدراگون ۶۸۰ وظیفه تأمین نیروی پردازشی این تلفن هوشمند را بر عهده دارد. آنر ایکس ۸ با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی به دست کاربران می‌رسد. همچنین امکان استفاده از ۲ گیگابایت رم مجازی نیز میسر است. متاسفانه خبری از اندروید ۱۲ نبوده و میان رده جدید آنر به طور پیش‌فرض به اندروید ۱۱ و رابط کاربری Magic UI 4.2 مجهز شده است.

Honor X8

دوربین سلفی آنر X8 رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی داشته که قابلیت فیلم‌برداری FullHD را نیز دارد. در قاب پشتی یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، اولترا واید ۵ مگاپیکسلی، ماکرو و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی نیز دیده می‌شود. Honor X8 دارای یک باتری ۴,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که از شارژ سریع ۲۲.۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. آنر ادعا می‌کند که یک شارژ ۱۰ دقیقه ای به این گوشی اجازه می‌دهد که تا ۳ ساعت به پخش ویدیو بپردازد.

آنر مجیک 4 و آنر مجیک 4 پرو رسما معرفی شدند

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، این گوشی دارای ویژگی‌های دیگری مانند وای فای دوگانه، بلوتوث ۵، GPS، درگاه USB-C، جک ۳.۵ میلی‌متری صدا است. همچنین امکان باز کردن قفل صفحه نمایش با استفاده از فناوری تشخیص چهره و سنسور اثر انگشت میسر است. قیمت آنر X8 هنوز اعلام نشده، اما انتظار می‌رود که پر بازار های خاورمیانه، اروپا و آفریقا عرضه شود. این دستگاه در رنگ های نقره ای، مشکی و آبی به دست کاربران خواهد رسید.

نظر شما درباره Honor X8 چیست؟ چه برچسب قیمتی برای میان رده جدید آنر منطقی خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی