حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر پیکسل 7 پرو گوگل را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

پیکسل 7 گوگل، احتمالاً سری جدید گوشی‌های هوشمند پرچمدار سال 2022 این شرکت خواهد بود که با خانواده آیفون 14 اپل و گلکسی S22 سامسونگ رقابت خواهد کرد. گوشی‌های پیکسل گوگل معمولاً حدود مهرماه هر سال معرفی شده و مدتی پس از آن نیز به بازار عرضه می‌شوند. امروز اما، Smartprix با همکاری مشترک OnLeaks، به‌طور انحصاری رندر های پیکسل 7 پرو را منتشر کرده است که اولین نگاه ما به پرچمدار سال گوگل می‌باشد.

رندر پیکسل 7 پرو گوگل

تصاویر انحصاری Pixel 7 Pro نشان می‌دهد که چگونه طراحی این گوشی در مقایسه با Pixel 6 Pro فعلی تکامل یافته است. با شروع از پنل جلویی، Pixel 7 Pro دارای نمایشگری با دو لبه خمیده با ابعاد 6.7 تا 6.8 اینچی است که از سوراخ صفحه تکی در قسمت مرکزی آن بهره می‌برد. این یک پنل OLED با رفرش‌ریت بالا خواهد بود که البته شباهت فراوانی با پیکسل 6 پرو داشته که در نگاه اول شاید تفاوت آن‌ها را حس نکنید.

رندر پیکسل 7 پرو گوگل

رندر پیکسل 7 پرو گوگل

بااین‌حال، گوگل برخی اصلاحات را در پنل پشتی دستگاه انجام داده است. درحالی‌که این شرکت امضای طراحی دو رنگ خود را حفظ کرده، قاب دوربین پشتی اکنون کمی بزرگ‌تر شده و درون ماژول‌های دایره‌ای و بیضوی‌شکل قرار گرفته‌اند. این بزرگ‌تر شدن قاب، می‌تواند نشان‌دهنده استفاده از سنسور بزرگ‌تر برای حداقل یک یا دو مورد از لنزهای دوربین باشد.

یک نوار دوربین افقی دقیقا مشابه با سری فعلی پیکسل 6 وجود دارد که سه دوربین شامل یک لنز استاندارد، یک لنز تله‌فوتو پریسکوپی و یک لنز فوق‌عریض را در خود جای داده است. همچنین یک سنسور دیگر به‌همراه یک واحد میکروفون و فلاش LED وجود دارد. قاب دوربین همان‌طور که گفتیم، کمی بیرون‌زده است.

در پایین دستگاه، شاهد دو سوراخ بلندگوی استریو و درگاه شارژ USB نوع C هستیم درحالی‌که سمت چپ دارای سینی سیم‌کارت است. سمت راست نیز، میزبان دکمه پاور و دکمه‌های تنظیم صدا بوده درحالی‌که باندهای آنتن را می‌توان در چهار طرف دستگاه مشاهده کرد.

ابعاد این گوشی طبق اطلاعات منتشرشده توسط منبع، 8.7×76.6×163 میلی‌متر بوده و اگر برآمدگی دوربین را نیز درنظر بگیریم، ضخامت آن به 11.2 میلی‌متر نیز است. با مقایسه ابعاد این گوشی با پیکسل 6 پرو، می‌توان به‌راحتی متوجه شد که طول آن به‌میزان ناچیزی (کمتر از 2 میلی‌متر) کوتاه‌تر شده، اما درعوض عرض دستگاه حدود 0.7 میلی‌متر افزایش یافته است که بیش از همه، ما را به یاد تفاوت در طراحی سری گلکسی اس 21 و اس 22 می‌اندازد و احتمالا گوگل نیز درنظر دارد تا نسبت‌تصویر گوشی پرچمدار خود را کمی تغییر دهد.

دیدگاه شما پیرامون رندر اولیه پیکسل 7 پرو گوگل و طراحی این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی