حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اولین تصاویر از شمایل احتمالی گوگل Pixel 7 را در ترنجی ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، گوگل

احتمالاً هشت ماه با زمانی که تصور می‌شود شاهد عرضه سری پیکسل 7 گوگل باشیم فاصله داریم اما اولین تصاویر از طراحی گوگل Pixel 7 در فضای مجازی منتشر شده است. این تصاویر به ما نشان می دهد در سال 2022 چه انتظاراتی از گوشی های گوگل داریم. بیایید در ترنجی نگاهی به رندر های اولیه گوگل پیکسل 7 بیاندازیم.

 

این تصاویر رندر های اولیه‌ای هستند که یک افشاگر با نام xleaks7 آنها را به اشتراک گذاشته است. بنابراین به خاطر داشته باشید که این رندر ها ممکن است با رندر نهایی تفاوت زیادی داشته باشند.

شمایل احتمالی گوگل Pixel 7

شمایل احتمالی گوگل Pixel 7

پیکسل 7 چگونه خواهد بود؟

با قضاوت بر اساس این رندر های فرضی، به نظر می رسد که گوگل در مورد ظاهر پیکسل 7 تغییر زیادی را مد نظر ندارد. البته این موضوع غافلگیر کننده نیست، زیرا این غول جستجو، سال گذشته با معرفی Pixel 6 ظاهر جدیدی را برای خط تلفن خود ایجاد کرد. بنابراین بعید است که این طراحی به این زودی ها تغییرات گسترده‌ای داشته باشد. 

با این وجود، اگر با دقت به تصاویر توجه کنیم، مشخص می شود که حداقل برخی اصلاحات کوچک در طراحی وجود دارد. به نظر می رسد، در حالی که چینش دوربین منحصر به فرد افقی در پشت ثابت باقی می ماند، چینش و شمایل دوربین های داخل آن اما ممکن است تغییر کنند.

شمایل احتمالی گوگل Pixel 7

مشخصات غیر رسمی گوگل Pixel 7

گوگل Pixel 7 همچنین ممکن است کمی کوچکتر از Pixel 6 باشد، با ابعاد احتمالی 155.6 در 73.1 در 8.7 میلی‌متر در مقایسه با 158.6 در 74.8 در 8.9 میلی متر به این ترتیب در تمام زوایا کمی از نسخه قبلی خود کوچکتر خواهد بود.

علاوه بر این، یک خط در قسمت بالایی گوشی مشاهده می‌شود که در نگاه اول به احتمال زیاد بخش آنتن 5G است. این چیزی است که پیکسل 6 در مقایسه آن کمبود داشت.

به نقل از وبسایت خبری Phonearena، در مورد باقی مشخصات گوشی، ظاهراً تا حد زیادی مشابه نسل قبلی خواهد بود که شامل حاشیه ها، اسکنر اثر انگشت، بلندگوها و دوربین جلو می شود. البته اگر گوگل همان برنامه انتشار سال گذشته را حفظ کند زمان زیادی برای یافتن اطلاعات بیشتر خواهیم داشت. بنابراین بهتر است فعلاً راجع به مشخصات گوگل Pixel 7 با شک و تردید برخورد کرد. تمام اطلاعات بالا از جمله رندر این دستگاه تا روز معرفی می‌تواند بار ها و بار ها تغییر کند.

 

زمان زیادی تا معرفی سری پیکسل 7 مانده است. به این سری در عدم تکرار شکست ها و مشکلات پیکسل 6 خوش بین هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری