حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو فاش شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، ویوو

سال گذشته بود که نشانه‌هایی از در‌دست‌توسعه بودن اولین گوشی‌های هوشمند تاشو از دو شرکت Vivo و OPPO ظاهر شد. در همان زمان و پس از گذشت مدتی، برند اوپو از اولین گوشی تاشو تجاری خود با نام Find N رونمایی کرد که به‌لطف سبک طراحی کاربردی و نمایشگر تقریباً بدون چین‌وچروک درکنار قیمت مناسب، به یک گزینه ایده‌آل در این حوزه تبدیل شد. اکنون، مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو فاش شده که گویای آن است این شرکت به‌زودی با دستگاهی که احتمالا Vivo NEX Fold نام خواهد گرفت، به باشگاه تولیدکنندگان تاشو می‌پیوندد.

مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو

این اطلاعات که اولین بار توسط افشاگر مشهور چینی، Panda is Bald، منتشر شده است، برخی از مشخصات اصلی گوشی تاشو آینده ویوو را بیان می‌کند. طبق این گزارش، باتری این دستگاه دارای ظرفیت 4600 میلی‌آمپرساعتی بوده و از شارژ سریع 80 واتی نیز پشتیبانی می‌کند. درحالی‌که این سرعت شارژ سریع‌ترین در صنعت تلفن‌های همراه نیست، اما این افشاکننده آن را “لوکس” نامیده است؛ زیرا این توان درحال‌حاضر در گوشی‌های پرچمدار BBK مانند OnePlus 10 Pro و OPPO Find X5 درنظر گرفته شده است.

مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو

مشخصات باتری و توان شارژ گوشی تاشو ویوو

نکته دیگری که در مورد vivo NEX Fold فاش شده، این است که این گوشی با یک لنز زوم پریسکوپی با قابلیت بزرگنمایی 5 برابری عرضه خواهد شد. باز هم، لنزهای پریسکوپی معمولاً در گوشی‌های پرچمدار مورداستفاده قرار می‌گیرند، بنابراین واضح است که مشخصات سایر بخش‌ها نیز در سطح پرچم‌دار خواهد بود.

جدای از این، گفته مي‌شود که ویوو درنظر دارد تا سری بعدی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود را نیز به‌زودی عرضه کند. این سری که vivo X80 نام دارد، ممکن است از چهار مدل شامل vivo X80 SE ،X80 ،X80 Pro و +X80 Pro باشند. از این میان، تاکنون مشخصات نسخه استاندارد و پرو پلاس منتشر شده است که از تجهیز این دستگاه‌ها به بهترین تکنولوژی‌های روز حکایت دارد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات اولیه گوشی تاشو ویوو شامل اطلاعات باتری و توان شارژ این دستگاه چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی