حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اوپو معرفی گوشی تاشو Find N خود در رویداد ۲۴ آذرماه را با انتشار تیزری رسما تأیید کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

همان‌طور که پیش از این حدس زده می‌شد؛ صبح امروز، مدیر ارشد محصولات اوپو و بنیان‌گذار وان پلاس، Pete Lau، در حساب Weibo خود به‌صورت رسمی اعلام کرد که گوشی OPPO Find N، به‌عنوان اولین دستگاه تاشو این شرکت، در دومین روز از رویداد ویژه فناوری اوپو با نام 2021 INNO DAY مورخ ۲۴ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۶ عصر به‌وقت محلی معرفی خواهد شد. همچنین در تیزری جداگانه که از سوی اوپو منتشر شده، طراحی کلی این دستگاه که مشابه سری گلکسی زد فولد سامسونگ می‌باشد نیز، به‌نمایش درمی‌آید.

گوشی تاشو Find N اوپو

پیت لاو در توضیح دستگاه آینده اوپو توضیح می‌دهد که این یک گوشی تاشوی “به‌اندازه کافی کوچک و به‌اندازه کافی بزرگ” است. همچنین، این اولین پرچمدار تاشویی می‌باشد که اوپو پس از گذشت چهار سال و شش نسل، فرم آن را تولید کرده است. این دستگاه، پاسخ رسمی اوپو به توسعه نسل بعدی تلفن‌های هوشمند نیز می‌باشد.

پیت لاو درادامه بیان کرد که در آوریل 2018، نمونه اولیه گوشی Find N در داخل این شرکت تولید شده، اما تیم توسعه اوپو تصمیم گرفته است تا روند پیشرفت آن را ادامه دهد. در این فرایند، رعایت دو نکته اساسی مدنظر اوپو قرار دارد؛ اول اینکه محصول زیبا باشد و دوم آنکه محصول باید مورداستفاده آسان قرار گیرد.

همان‌طور که از تیزر ۱۵ ثانیه‌ای بالا مشخص است، فرم طراحی این گوشی تاشو مشابه سری گلکسی زد فولد سامسونگ، هواوی میت ایکس ۲ و شیائومی می میکس فولد بوده، اما نمایشگر بیرونی آن، علاوه‌بر عریض‌تر بودن نسبت به هر سه این گوشی‌ها، دارای حاشیه فوق‌باریکی نیز می‌باشد که ما را برای مشاهده قابلیت‌های آن، هیجان‌زده می‌کند. همچنین با باز کردن تای گوشی، شاهد یک نمایشگر با نسبت تصویر نسبی ۱:۱ هستیم که غیر از تعبیه دوربین سلفی در گوشه‌ی بالا و سمت چپ آن، نکته‌ی خاص دیگری به‌چشم نمی‌خورد.

وی درادامه بیان کرد که Find N به‌دنبال کشف یک امکان جدید است:

“ما درحال آغاز یک انقلاب جدید در گوشی‌های هوشمند هستیم. انقلاب تجربه‌ای که توسط نوآوری در شکل بوجود آمده است و همچنین تغییری در صنعت خواهد بود. Find N پاسخ چهارساله اوپو در مورد این تغییر است.”

گوشی تاشو Find N اوپو

گوشی تاشو Find N اوپو

پیش از این، گزارشات زیادی را پیرامون گوشی تاشو آینده اوپو شاهد بودیم. از اسم رمز آن که با عنوان Peacock شناخته می‌شد، تا جزئیات مرتبط با نمایشگر اصلی و ثانویه و همچنین حاشیه فوق‌باریک آن‌ها. اندازه نمایشگر این دستگاه در حالت باز شده 7.1 اینچ بوده و از رفرش‌ریت ۱۲۰ هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. همچنین یک سنسور ۳۲ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی آن درنظر گرفته‌شده و دوربین‌های پشتی نیز، شامل یک لنز اصلی با سنسور ۵۰ مگاپیکسلی از نوع IMX766 سونی + لنز اولتراواید با سنسور ۱۶ مگاپیکسلی IMX481 سونی + لنز تله‌فوتو مجهز به سنسور ۱۳ مگاپیکسلی S5K3M5 سامسونگ می‌باشد که درمجموع، طراحی قاب دوربین آن شباهت فراوانی با میان‌رده پیشین این شرکت یعنی Reno 6 دارد.

به‌گفته پیت لاو، اوپو فایند ان در رویداد INNO DAY در ساعت 16:00 روز 15 دسامبر معرفی خواهد شد.

دیدگاه شما پیرامون مشخصات و طراحی گوشی تاشو OPPO Find N چیست؟ آیا برای رونمایی رسمی از آن هیجان‌زده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی