حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات ویوو X80 پیش از رونمایی فاش شدند!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، ویوو

تنها کمی بیش از یک ماه از رونمایی سری Vivo X70 گذشته است. این گوشی‌ها، هم اکنون برترین گوشی‌های ویوو هستند. اما به همین سرعت، برخی از مشخصات ویوو X80 لو رفته است. این مشخصات، چشم اندازی را از مشخصات احتمالی این دستگاه به ما می‌دهند.

مشخصات فاش شده از ویوو X80

همان طور که گفتیم، چندی پیش سری Vivo X70 با پرچمداری به نام X70 Pro Plus معرفی شد.

 

ویوو X70 Pro Plus با تمرکز بر دوربین و Snapdragon 888 Plus معرفی شد

 

بر اساس گزارش GizChina، ماه گذشته بود که گوشی‌های سری Vivo X70 در رویداد جدید ویوو معرفی شدند. در این سری، نه تنها بر روی مشخصات بخش‌های مختلفی تمرکز شده بود، بلکه این دستگاه‌ها مجهز به سیستم دوربینی درجه یک با همکاری لنز‌های ضد بازتاب نور ZEISS بودند. فروش و عرضه عمومی گوشی‌های سری Vivo X70، چندی پیش آغاز شد. اما پس از گذشت همین مدت کوتاه، زمان فاش شدن مشخصاتی از ویوو X80 رسیده است!

افراد نزدیک به ویوو و کارمندان آن، اولین افرادی هستند که از مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های جدید ویوو صحبت می‌کنند. بر اساس گفته‌های این افراد نزدیک به ویوو، گوشی Vivo X80 دارای نمایشگری از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتزی و وضوح +Full HD خواهد بود. همچنین قلب تپنده این دستگاه، احتمالاً تراشه رونمایی نشده Dimensity 2000 با لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC خواهد بود. احتمال می‌رود که این گوشی، از دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی با اندازه سنسور ١/١.٣” اینچی برخوردار باشد. همچنین دور از ذهن نیست که شاهد استفاده لرزشگیر گیمبال ۵ محوره در این گوشی باشیم. ویوو ایکس ٨٠ احتمالاً از دوربین ١٢ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ٢ برابری اپتیکال کمک می‌گیرد.

همچنین مانند نسل‌های قبل، در کنار ویوو X80 یک نسخه قدرتمندتر نیز با نام Vivo X80 وجود خواهد داشت. این گوشی، احتمالاً از برترین فناوری شارژ ویو برخوردار باشد. علاوه بر این، ممکن است برای اولین بار شاهد استفاده از دوربین سلفی درون نمایشگر در این گوشی باشیم. تراشه نسخه پرو، کاملاً نامشخص است. اما یک تراشه قدرتمندتر از نسل قبل در این گوشی به کار می‌رود که متعلق به مدیاتک، کوالکام و یا سامسونگ خواهد بود. همچنین به احتمال زیاد، این گوشی دارای یک پردازشگر تصویر جداگانه خواهد بود. این اتفاق در ویوو X70 Pro Plus با پردازشگر تصویر Vivo V1 به وقوع پیوسته بود.

نظر شما در مورد این مشخصات فاش شده از گوشی Vivo X80 چیست؟ آیا این دستگاه می‌تواند رقبای خود را شکست بدهد؟ منتظر آن هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
AŁɪ

جوون دیمن 2000

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️