حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

طراحی آیفون 14 پرو با آغاز تولید آزمایشی آن توسط تأمین‌کنندگان نهایی شده است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق تازه‌ترین گزارش منتشرشده از Taiwan Economic Times، بزرگ‌ترین تأمین‌کننده اپل، فاکسکان، تولید آزمایشی آیفون 14 پرو را آغاز کرده که نشان می‌دهد اپل طراحی این گوشی را درحالی‌که به مراحل اولیه تولید آن نزدیک می‌شود، نهایی کرده است.

نهایی شدن طراحی آیفون 14 پرو

بر اساس این گزارش، فاکسکان مدل‌های پرو سری آیفون 14 را تولید خواهد کرد، درحالی‌که Luxshare، یکی دیگر از تأمین‌کنندگان اپل، تولید دو مدل استاندارد را برعهده خواهد داشت. این گزارش خاطرنشان می‌کند که فاکسکان تولید آزمایشی آیفون 14 پرو را آغاز خواهد کرد تا اطمینان حاصل کند که می‌تواند این دستگاه را مطابق با استانداردهای اپل در آماده‌سازی برای تولید انبوه در اواخر سال تولید کند. در این گزارش آمده است:

 آیفون 14 اپل به‌تازگی وارد تولید آزمایشی شده و شایعه شده است که Luxshare هنوز تولید آزمایشی محصول جدید را در سفارشات خدمات تولید انبوه (NPI) خود دریافت نکرده است. آیفون 14 پرو سود بیشتری برای اپل دارد و به‌همین‌جهت ممکن است Luxshare امسال فقط سفارشات نسخه استاندارد آیفون 14 را دریافت کند و دومین تأمین‌کننده اصلی این شرکت شود.

 پس از آغاز تولید آزمایشی، سازندگان باید داده‌ها را جمع‌آوری، مشکلات تولید را تصحیح و روند تولید و مواردی را که نیاز به بهبود دارند، ارزیابی کرده و درنهایت بررسی کنند که آیا تولید آزمایشی محصول نهایی قابل‌قبول است یا خیر.

نهایی شدن طراحی آیفون 14 پرو

نهایی شدن طراحی آیفون 14 پرو

انتظار می‌رود آیفون 14 و آیفون 14 پرو از طراحی جدید و قابل‌توجهی برخوردار باشند و از سبک طراحی نوستالژیک در آیفون 4 و آیفون 5 استفاده کنند. رندرهای آیفون 14 پرو مکس که چندی پیش توسط افشاکننده مشهور محصولات اپل، Jon Prosser، به‌اشتراک گذاشته شده بود، نشان می‌دهد که بدنه کلی این دستگاه کمی ضخیم‌تر بوده و قاب دوربین برآمدگی زیادی ندارد. در این رندرها همچنین دکمه‌های دایره‌ای‌شکل صدا و سوراخ‌های اسپیکر یکدست نشان داده شده است.

یکی از قابل‌توجه‌ترین تغییرات که شایعه شده در آیفون 14 قرار خواهد گرفت، حذف ناچ آن به‌نفع طراحی سوراخ کپسولی‌شکل نمایشگر است. شایعات متعدد حاکی از آن است که اپل یک سوراخ تکی و بریدگی کپسولی را در بالای نمایشگر آیفون 14 پرو به‌منظور قرار دادن دوربین سلفی و سیستم TrueDepth برای Face ID ایجاد خواهد کرد.

انتظار می‌رود سری آیفون 14 شامل چهار نسخه ازجمله دو مدل 6.1 اینچی و دو مدل 6.7 اینچی باشد. سری جدید آیفون همچنین به‌معنای پایان آیفون 5.4 اینچی «مینی» خواهد بود که اولین بار در خانواده آیفون 12 عرضه شد. انتظار می‌رود آیفون 14 علاوه‌بر طراحی به‌روز، مجموعه‌ای از ارتقاهای دوربین مانند سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدیوی 8K و لنز فوق‌عریض بهبودیافته را نیز شامل شود.

علاوه‌بر ارتقاء دوربین و طراحی جدید، آیفون 14 عملکرد پردازشی بهتری نیز خواهد داشت و می‌تواند از 8 گیگابایت حافظه رم در بالاترین مدل‌ها، بهره‌مند شود. شایعات دیگر حاکی از آن است که آیفون 14 دارای اسلات سیم‌کارت نخواهد بود زیرا اپل برای افزایش پذیرش فناوری eSIM تلاش جدی خواهد کرد.

نظر شما درباره طراحی احتمالی آیفون 14 پرو با سوراخ نمایشگر تکی و کپسولی‌شکل که احتمالا نهایی شده و تولید آزمایشی آن نیز آغاز شده است، چیست؟ آیا موافق این سبک طراحی بوده و از ظاهر پنل جلویی و پشتی آیفون 14 پرو درصورت تأیید رندرهای آن، رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی