حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیفون 14 پرو اپل احتمالا حافظه رم 8 گیگابایتی مشابه با گلکسی اس 22 خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

طبق گزارش تأییدنشده اما قابل‌استنادی که اخیرا منتشر شده است، آیفون 14 پرو اپل دارای 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود که بیشترین میزان حافظه ارائه‌شده در یک آیفون است. این مقدار همچنین مشابه با سری گلکسی اس 22 سامسونگ می‌باشد که در حالت پایه خود دارای 8 گیگابایت حافظه رم است.

حافظه رم آیفون 14 پرو اپل

بر اساس پستی از حساب کاربری “yeux1122” در وبلاگ کره‌ای Naver، آیفون 14 پرو حاوی 8 گیگابایت حافظه رم خواهد بود. این پست با استناد به منابع زنجیره تأمین اپل ادعا می‌کند که اجزای مورداستفاده در حافظه آیفون 14 پرو اکنون تأیید شده‌اند و همچنین به‌نظر می‌رسد که برنامه تولید انبوه این خانواده درحال افزایش است.

این کاربر پیش‌تر گفته بود که اپل قصد دارد مدل جدید آیپد مینی را با نمایشگر 8.7 اینچی و شاسی بدنه با عرض بیشتر و ارتفاع کمتر نسبت به نسل پنجم آیپد مینی در نیمه دوم سال 2021 عرضه کند. درادامه با اینکه ادعای اندازه تبلت نادرست بود، با توجه به اینکه آیپد مینی نسل ششم درواقع از صفحه‌نمایش 8.3 اینچی بهره می‌برد، بااین‌حال شایعه پیرامون شاسی بدنه و بازه زمانی عرضه آن درست از آب درآمد.

گزارشی از Jeff Pu، تحلیلگر Haitong International Securities در اواخر سال گذشته به‌طور مشابه ادعا کرد که مدل‌های 6.1 اینچی آیفون 14 پرو و ​​6.7 اینچی آیفون 14 پرو مکس به 8 گیگابایت حافظه رم مجهز خواهند شد. این مقدار، افزایش قابل‌توجهی نسبت به حافظه 6 گیگابایتی آیفون 12 پرو و ​​آیفون 13 پرو خواهد بود که درحال‌حاضر بیشترین حافظه ارائه‌شده در یک آیفون به‌شمار می‌رود.

حافظه رم آیفون ۱۴ پرو اپل

حافظه رم آیفون 14 پرو اپل

مدل‌های غیرپرو ‌آیفون معمولاً حافظه کمتری دارند، بنابراین به‌نظر می‌رسد که آیفون 14 6.1 اینچی و آیفون 14 مکس 6.7 اینچی کمتر از 8 گیگابایت حافظه رم داشته باشند. حتی با وجود اینکه iPhone 14 Pro حافظه آیفون را به سطح بالاتری ارتقا می‌دهد، این دستگاه هنوز تا رسیدن به سطوح حافظه ارائه‌شده در iPad Pro که یک گزینه شامل 16 گیگابایت رم را در اوایل سال 2021 بر اساس ظرفیت ذخیره‌سازی معرفی کرد، راه زیادی در پیش دارد.

آیفون 13 درحال‌حاضر به‌طور قابل‌توجهی سریع‌تر از آخرین مدل‌های گلکسی S22 سامسونگ است، اما ازنظر حافظه رم کمی عقب‌تر است که البته با توجه به بهینه‌سازی فراوان سیستم‌عامل iOS اپل، این مورد در استفاده دنیای واقعی هرگز به‌چشم نیامده و درحقیقت کنترل آیفون بر مقدار رم بسیار بهتر از دستگاه‌های اندرویدی رقیب می‌باشد. گوشی‌های گلکسی از زمان عرضه S10 در سال 2019 دارای 8 گیگابایت حافظه بوده‌اند. بنابراین 8 گیگابایت رم، مدل‌های آیفون 14 پرو را با حافظه ارائه‌شده در جدیدترین دستگاه‌های رقیب سامسونگ برابر می‌کند.

نظر شما پیرامون احتمال استفاده اپل از ۸ گیگابایت حافظه رم در آیفون ۱۴ پرو آینده چیست؟ به‌نظر شما آیفون‌ها هرگز به این میزان حافظه نیاز خواهند داشت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی