حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تست مقاومت وان پلاس ۱۰ پرو را ببینید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | تست، تماشا کنید، مقاومت، وان‌پلاس

با تصویر شاخص خیلی حرفی برای گفتن باقی نمی ماند، نه؟ با این حال باید دید که OnePlus 10 Pro چطور اینطور شکلات‌طور می شکند؟ بیایید با هم تست مقاومت وان پلاس ۱۰ پرو را ببینیم و کمی درباره بخش های مختلف آن صحبت کنیم.

تست مقاومت وان پلاس ۱۰ پرو

ابتدا اجازه بدهید ویدیو تست مقاومت OnePlus 10 Pro را با هم ببینیم:

 

 

جنس بدنه OnePlus 10 Pro از شیشه و فریم فلزی تشکیل می شود، چیزی که اکثر موبایل های پرچمدار این روزها آن را دارند. قاب شیشه ای پشتی وان پلاس ۱۰ پرو بافت مات دارد که باعث می شود در مقابل خراشیدگی خیلی مقاوم نباشد اما خوشبختانه اثرات خراشیدگی به راحتی با دست پاک می شود.

وان پلاس ۱۰ پرو با Snapdragon 8 Gen 1 در چین رسما معرفی شد

فریم فلزی نیز با خراشیدگی به راحتی، اصطلاحا “خط می افتد” و از نظر ظاهری ادامه خواهد داشت. خراشیدگی روی نمایشگر در سطح هفتم اتفاق می افتد و حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر آن نیز مشکلی با شناسایی اثرانگشت شما از زیر خراشیدگی ندارد.

نمایشگر در تست شعله آسیب دیده و بهبود نمیابد. با این حال این تنها نقطه ضعف وان پلاس ۱۰ پرو در تست مقاومت نیست. همانطور که در تصویر زیر می بینید، به راحتی شاهد شکستن وان پلاس ۱۰ پرو هستیم.

وان پلاس ۱۰ پرو

وان پلاس ۱۰ پرو

دلیل شکستن OnePlus 10 Pro در تست خم شدن چیست؟

خب باید به راحتی گفت که در نقطه ای که شکستن فریم وان پلاس ۱۰ پرو شکستن، شاهد ضعف در فریم فلزی هستیم که مربوط به آنتن گوشی می شود. به راحتی می توان گفت که با این وضعیت شکستن وان پلاس ۱۰ پرو، احتمالا اگر آن را در جیب پشتی خود حمل کنید و روی آن بنشینید خیلی شانسی برای سالم نگاه داشتن آن ندارید.

دانلود تصاویر زمینه وان پلاس ۱۰ پرو با کیفیت FHD

نظر شما درباره عملکرد وان پلاس در اولین پرچمدار سال ۲۰۲۲ آن ها چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)