حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

شیائومی ۱۲ اولترا از تراشه Snapdragon 8 Gen 1 Plus بهره خواهد برد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

گوشی های هوشمند پرچمدار سری شیائومی ۱۲ در دسامبر ۲۰۲۱ رونمایی شدند. اما بر خلاف آن چیزی که برخی از طرفداران انتظار داشتند، خبری از شیائومی ۱۲ اولترا نبود. پس از آن شایعاتی منتشر شد، مبنی بر آنکه این گوشی مورد انتظار به نفع میکس ۵ کنار گذاشته خواهد شد. هم اکنون اما یکی از افشاگران معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station، مدعی شده که شیائومی در حال کار بر روی گوشی هوشمندی است که مشخصات بهتری نسبت به شیائومی ۱۲ پرو خواهد داشت. انتظار می‌رود این دستگاه همان Xiaomi 12 Ultra باشد.

زمان زیادی تا رونمایی شیائومی ۱۲ اولترا باقی مانده است

افشاگر چینی معروف اطلاعات، یعنی Digital Chat Station با انتظار پستی در شبکه اجتماعی ویبو مدعی شده است که گوشی معرفی نشده شیائومی ۱۲ اولترا از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس برخوردار خواهد بود. استفاده از این تراشه (که احتمالا ساخت کمپانی تایوانی TSMC نیز خواهد بود) به خودی خود خبر خوبی است. اما می‌دانیم که نسخه ارتقاء یافته تراشه های اسنپدراگون، معمولا در نیمه دوم سال معرفی می‌شوند. بنابراین زمان زیادی تا رونمایی Xiaomi 12 Ultra  مانده است و انتظار نمی‌رود که این گوشی زودتر از چارک سوم ۲۰۲۲ رونمایی شود.

شیائومی ۱۲ و ۱۲ پرو

وب‌سایت GSMArena معتقد است که پرچمدار آینده شیائومی، با پسوند «۱۲ اولترا» عرضه خواهد شد. اما برخی منابع معتقدند که این دستگاه Xiaomi 12 Extreme Edition نام خواهد داشت. در هر صورت، پرچمدار آینده این کمپانی چینی با تراشه کوالکام اسنپدراگون SM8475 مشاهده شده است. تراشه Snapdragon 8 Gen 1 هم اکنون با شماره مدل SM8450 شناخته می‌شود. بنابراین انتظار داریم که Snapdragon SM8475 در حقیقت همان اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس مورد انتظار باشد.

شیائومی ١٢ پرو و شیائومی ١٢ معرفی شدند: پرچمدارانی دوربین محور و قدرتمند!

همان‌طور که اشاره شد، برخی گزارشات در گذشته ادعا کرده اند که کمپانی آمریکایی کوالکام از فرآیند تولید سامسونگ رضایت نداشته و به همین خاطر تصمیم گرفته است تا نسخه پلاس تراشه پرچمدار آینده خود را به کمک لیتوگرافی ۴ نانومتری TSMC تولید کند. لازم به ذکر است که هم اکنون بزرگترین رقیب Snapdragon 8 Gen 1 یعنی دیمنسیتی ۹۰۰۰ نیز با همین فناوری ساخت تولید می‌شود.

نظر شما چیست؟ آیا شیائومی ۱۲ اولترا به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ پلاس مجهز خواهد شد یا شیائومی تراشه دیگری را برای پرچمدار خود انتخاب خواهد کرد؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام،درمورد سوال اخری باید گفت حتما نسخه پلاس اسنپ8 سری1 رو، روی گوشیه 12 اولترامیزاره، نهایتش دایمن 9000 که بعید میدونم، چون دیگه بجز اینا تراشه بهتری وجود نداره فعلا،

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی