حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو میکس فولد ۲ شیائومی در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

سال گذشته، شیائومی Mi MIX Fold را با سبک طراحی مشابه با گلکسی زد فولد سامسونگ به‌عنوان اولین گوشی هوشمند تاشو خود معرفی کرد. پس از گذشت یک سال، اکنون گفته می‌شود که شیائومی درحال آماده شدن برای معرفی جانشین این دستگاه با نام احتمالی میکس فولد ۲ در فصل دوم سال جاری میلادی است.

زمان معرفی گوشی تاشو میکس فولد ۲ شیائومی

قبل از هرگونه تأیید رسمی از سوی این شرکت، در چند ماه گذشته گزارش‌های کمی در مورد برخی از مشخصات داخلی و طراحی گوشی هوشمند تاشو آینده شیائومی منتشر شده است و اکنون، ما یک جدول زمانی احتمالی برای معرفی این دستگاه دراختیار داریم.

گزارش جدیدی از Digital Chat Station بیان می‌کند که گوشی هوشمند تاشو MIX Fold 2 می‌تواند در سه‌ماهه دوم سال جاری به بازار عرضه شود که به این معنی است که این دستگاه تا پیش از پایان ژوئن 2022 معرفی خواهد شد.

اگر گزارش‌های قبلی را باور کنیم، نسل دوم گوشی هوشمند MIX Fold شیائومی دارای نمایشگر 8.1 اینچی با وضوح 2K خواهد بود. همچنین گفته می‌شود که هر دو صفحه‌نمایش داخلی و خارجی این دستگاه از رفرش‌ریت بالا پشتیبانی می‌کنند.

زمان معرفی گوشی تاشو میکس فولد ۲ شیائومی

زمان معرفی گوشی تاشو میکس فولد ۲ شیائومی

همچنین ادعا می‌شود که این بار، شیائومی از پنل‌های نمایشگر جدید LTPO در این دستگاه پرچم‌دار استفاده خواهد کرد، به این معنی که می‌تواند از رفرش‌ریت تطبیقی ​​نیز پشتیبانی کند، مشابه آنچه سامسونگ در گوشی‌های پریمیوم خود ارائه می‌کند.

همچنین این دستگاه به‌احتمال‌زیاد به پردازنده Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام مجهز خواهد شد و انتظار می‌رود باتری با ظرفیت بالاتر و پشتیبانی از شارژ سریع و همچنین شارژ بی‌سیم را نیز داشته باشد.

به‌غیراز MIX Fold 2، شیائومی همچنین می‌تواند یک گوشی هوشمند تاشو دیگر با نام MIX Flip را برای رقابت با سری گلکسی Z Flip سامسونگ عرضه کند که البته جزئيات این دستگاه تاکنون منتشر نشده و در حد حدس‌وگمان باقی مانده است.

دیدگاه شما پیرامون زمان احتمالی رونمایی از نسل دوم گوشی‌های تاشو شیائومی با نام میکس فولد ۲ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی