حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آیمک پرو ۲۰۲۲ اپل با نمایشگر Mini-LED در خرداد سال آینده معرفی خواهد شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات، نمایشگر

پیش از این شنیده بودیم که اپل قصد دارد تا iMac Pro بازطراحی‌شده خود را با نمایشگر Mini-LED در اواخر فصل بهار جاری معرفی کند. اکنون اما، با تأیید خبر پیشین، گزارش دیگری منتشر شده مبنی‌بر این‌که این شرکت می‌تواند آیمک پرو ۲۰۲۲ را در خردادماه ۱۴۰۱ و با حدود ۱۰۰۰ منطقه روشنایی شامل ۴۰۰۰ نقطه Mini-LED معرفی کند.

آیمک پرو ۲۰۲۲

اپل مدتی است که بر روی iMac Pro بزرگ‌تر خود کار می‌کند و در این مرحله، هیچ تاریخ دقیقی برای معرفی این دستگاه از سوی کمپانی کوپرتینو ذکر نشده است. بااین‌حال، Ross Young، تحلیلگر برجسته نمایشگر، اظهار می‌کند که اپل می‌تواند iMac Pro بازطراحی‌شده را با نمایشگر Mini-LED در خردادماه سال آینده به‌صورت رسمی معرفی کند. در ابتدا، شایعات حاکی از آن بود که اپل این دستگاه را در رویداد بهاری خود معرفی خواهد کرد. بااین‌حال، این تحلیلگر ماه گذشته اعلام کرد که باید منتظر عرضه iMac Pro در تابستان باشیم.

آیمک پرو ۲۰۲۲

آیمک پرو ۲۰۲۲

در ماه ژانویه، راس یانگ بیان کرده بود که تولید پنل‌های Mini-LED مورداستفاده در iMac Pro تا اواخر بهار آغاز شده و عرضه آن نیز در پایان تابستان صورت می‌گیرد. بااین‌حال، با انتشار آخرین اطلاعات، به‌نظر می‌رسد اپل جدول زمانی عرضه خود را بهبود بخشیده است. این تحلیلگر اکنون ادعا می‌کند که iMac Pro بازطراحی‌شده با نمایشگر Mini-LED می‌تواند در خردادماه عرضه شود. اپل همچنین روز گذشته مک‌های جدید معرفی‌نشده را در پایگاه داده رگولاتوری اوراسیا ثبت کرد.

اپل آیمک پرو 27 اینچی آینده را در کنار آیمک 24 اینچی به‌عنوان یک کامپیوتر قوی‌تر و ممتاز به‌فروش خواهد رساند. دستگاه آینده به‌طور بالقوه دارای تراشه M1 Max برای عملکرد بهتر خواهد بود. بااین‌حال، ما با ترفندهایی که اپل در پردازنده انجام می‌دهد تا iMac Pro را به یک کامپیوتر در کلاس دسکتاپ کامل تبدیل کند، آشنا نیستیم. در مورد نمایشگر، راس یانگ ادعا می‌کند که نمایشگر Mini-LED روی دستگاه آینده دارای “حدود 1000 منطقه” روشنایی و “بیش از 4000 Mini-LED” خواهد بود.

نظر شما درباره احتمال معرفی آیمک پرو ۲۰۲۲ با نمایشگر پیشرفته Mini-LED در خردادماه سال آینده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی