حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل سه مدل مک جدید را پیش از رویداد آینده خود در پایگاه داده رگولاتوری ثبت کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

همان‌طور که اولین بار توسط Consomac رؤیت شد، اپل سه مک جدید را در پایگاه داده رگولاتوری اوراسیا ثبت کرده است. شماره مدل‌های A2615 ،A2686 و A2681 می‌باشد و یکی از این مدل‌ها، به‌عنوان لپ تاپ معرفی شده است.

سه مدل مک جدید اپل

چند هفته پیش، ما همچنین شاهد ثبت مدل‌های آیفون و آیپد توسط پایگاه داده اوراسیا بودیم که احتمالاً نشان‌دهنده رونمایی زودهنگام نسل جدید iPhone SE با پشتیبانی از 5G و یک iPad Air کاملا جدید می‌باشد.

بلومبرگ همچنین اخیراً اعلام کرده است که اپل درحال برنامه‌ریزی برای اولین رویداد رسانه‌ای (مجازی) سال خود می‌باشد که احتمالا در تاریخ برگزار خواهد شد و اشاره می‌کند که ممکن است یک مک جدید برای نمایش در این رویداد ظاهر شود. محصولات اپل معمولاً 1 تا 3 ماه پیش از معرفی رسمی، در پایگاه داده اوراسیا ظاهر می‌شوند، بنابراین این زمان کاملا منطقی است. بااین‌حال، هیچ تضمینی وجود ندارد و گاهی اوقات شناسه‌های مدل تقریباً یک سال پیش از تبدیل شدن به یک محصول واقعی منتشر می‌شوند.

سه مدل مک جدید اپل

سه مدل مک جدید اپل

اپل باید هر دستگاهی را که به فناوری‌های رمزگذاری متکی است در کمیسیون اقتصادی اوراسیا ثبت کند و از این‌رو، این پایگاه داده به یک شاخص بسیار قوی از نقشه راه کوتاه‌مدت اپل در سال‌های اخیر تبدیل شده است.

اپل قبل‌تر گفته بود که مهاجرت به سیلیکون اختصاصی خود را ظرف دو سال آینده تکمیل خواهد کرد، به این معنی که مک‌های زیادی وجود دارد که انتظار داریم در سال جاری معرفی شوند. همچنین گفته می‌شود که اپل درحال آماده‌سازی نسل دوم مک بوک ایر خود با تراشه سفارشی و طراحی جدید شاسی بدنه است، اگرچه انتظار می‌رود این دستگاه تا اواخر سال جاری به‌صورت رسمی عرضه نشود.

برای رویداد ماه مارس، می‌توانیم شاهد رونمایی از Mac mini پیشرفته یا احتمالاً iMac Pro یا Mac Pro باشیم. بااین‌حال، بسیار منطقی است که اپل معرفی مک پرو را به زمان دیگری و احتمالا مراسم اصلی WWDC در ماه ژوئن موکول کند.

نظر شما درباره احتمال معرفی سه مدل مک جدید از سوی اپل تا پیش از پایان سال جاری شمسی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی