حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیپد پرو 11 اینچی با نمایشگر mini-LED را در سال 2022 معرفی نخواهد کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به‌تازگی تحلیلگر مشهور صنعت نمایشگر، راس یانگ، در توییتی ادعا کرده است که برخلاف تصورات پیشین، آیپد پرو 11 اینچی جدید که انتظار می‌رود در سال جاری معرفی شود، مانند برادر بزرگ‌تر 12.9 اینچی خود از نمایشگر mini-LED بهره نمی‌برد.

آیپد پرو 11 اینچی با نمایشگر mini-LED

شایعات قبلی حاکی از آن بود که اپل پس از انحصار پنل mini-LED برای آیپد پرو 12.9 اینچی در سال 2021، فناوری جدیدتر نمایشگر را به مدل 11 اینچی نیز گسترش خواهد داد. بااین‌حال، یانگ در توییتی می‌گوید امسال دیگر چنین انتظاری نمی‌رود و خاطرنشان کرد که آیپد پرو 12.9 اینچی «واقعاً خوب به‌فروش می‌رسد» و اپل نیازی ندارد فناوری mini-LED را به مدل کوچک‌تر بیاورد.

اگر آیپد پرو 11 اینچی به این نوع از نمایشگر مجهز شود، ازنظر مشخصات هر دو مدل آیپد با هم برابر خواهند شد و به‌طور بالقوه جذابیت آیپد پرو 12.9 اینچی کاهش می‌یابد. هر دو اندازه آیپد، تراشه، دوربین و تراشه اختصاصی اپل M1 را دارند و درحال‌حاضر تنها تفاوت‌ها در اندازه و فناوری نمایشگر و همچنین ظرفیت باتری آن‌هاست. اپل درحال برنامه‌ریزی برای عرضه سری جدید آیپد پرو خود در سال جاری می‌باشد و شایعات در مورد مشخصات آن‌ها، تاکنون کمی مبهم است.

آیپد پرو 11 اینچی با نمایشگر mini-LED

آیپد پرو 11 اینچی با نمایشگر mini-LED

شایعات حاکی از آن است که iPad Pro از شارژ بی‌سیم معکوس برای دستگاه‌هایی مانند آیفون، اپل واچ و ایرپادز پشتیبانی می‌کند، اما گزارش‌های بعدی مشکلاتی را که اپل در توسعه چنین ویژگی با آن مواجه بوده، مطرح کرده است.

اپل در ابتدا قصد داشت از شیشه به‌جای آلومینیوم در جنس پنل پشتی آیپد پرو استفاده کند، اما ممکن است در عوض لوگوی شیشه‌ای بزرگ اپل را برای شارژ بی‌سیم انتخاب کند. در رابطه با عملکرد، مارک گورمن از بلومبرگ بیان می‌کند که آیپد پروهای جدید مجهز به iPadOS، احتمالاً دارای تراشه اختصاصی اپل M2 هستند که حتی از تراشه M1 فعلی در iPad Pro و نسل پنجم iPad Air جدید نیز قدرتمندتر است.

درنهایت، دیدگاه شما پیرامون عدم‌استفاده از پنل mini-LED در مدل کوچک‌تر آیپد پرو امسال چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی