حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات باتری Redmi K50 Gaming Edition رسما تأیید شد: ظرفیت ۴۷۰۰mAh و شارژ ۱۲۰ واتی

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | ردمی، عمر باتری

درفاصله‌ی دو روز مانده تا رونمایی از گوشی هوشمند K50 Gaming Edition در تاریخ ۲۷ بهمن، کمپانی ردمی با انتشار دو پوستر مجزا، مشخصات باتری دستگاه گیمینگ آینده خود را رسما تأیید کرد. طبق اطلاعات منتشرشده در این پوسترها، Redmi K50 Gaming Edition از یک باتری با ظرفیت ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعت به‌همراه شارژ سریع ۱۲۰ وات استفاده خواهد کرد که می‌تواند باتری گوشی را در ۱۷ دقیقه به‌طور کامل شارژ کند.

مشخصات باتری Redmi K50 Gaming Edition

شرکت ردمی به‌عنوان برند زیرمجموعه شیائومی، امروز و با انتشار دو پوستر در حساب Weibo خود، رسما اعلام کرد که Redmi K50 Gaming Edition دارای ترکیبی از باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی و شارژ فوق‌سریع 120 واتی خواهد بود. پیش از این، افشاگر مشهور، DigitalChatStation، فاش کرده بود که شمار زیادی از گوشی‌های آینده مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱، از شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کنند.

همچنین در پوستر رسمی منتشرشده، مشاهده می‌شود که سیم شارژ Redmi K50 Gaming Edition ممکن است ازنظر طراحی و ظاهر متفاوت باشد. دراینجا، جک شارژ روی یک ماژول شارژ L شکل قرار گرفته که ممکن است در آسیب به کابل شارژ جلوگیری کرده و ارگونومی در دست گرفتن گوشی توسط کاربر درهنگام پرداختن به بازی‌های مختلف را نیز بهبود ببخشد.

مشخصات باتری Redmi K50 Gaming Edition

مشخصات باتری Redmi K50 Gaming Edition

پیش از این نیز فاش شده بود که اسنپدراگون 8 نسل 1، برجسته‌ترین ویژگی این گوشی گیمینگ است. این چیپست بر اساس آخرین فرآیند 4 نانومتری توسعه یافته و دارای یک هسته اصلی Cortex-X2، مودم X65 5G و پردازنده گرافیکی Adreno 730 می‌باشد که عملکرد بی‌نقص آن را تضمین می‌کند.

روز گذشته، این برند با تأیید مشخصات اصلی دوربین شامل استفاده از یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی برای لنز اصلی و ۲۰ مگاپیکسلی برای دوربین سلفی، وعده عملکرد مناسب در عکاسی با Redmi K50 را داد.

علاوه‌بر این، موارد اصلی در طراحی ظاهری گوشی مانند چینش دوربین و دکمه‌های جانبی برای کمک به گیمرها در تجربه حرفه‌ای بازی، مشابه با نسل پیشین خود می‌باشد. Redmi K50 Gaming Edition قرار است در تاریخ 16 فوریه ساعت 7 بعدازظهر به‌وقت محلی (چین) به‌صورت رسمی معرفی شود و انتظار می‌رود مدتی پس از آن نیز، در بازار این کشور به‌فروش برسد.

دیدگاه شما پیرامون استفاده از باتری ۴۷۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ فوق‌سریع ۱۲۰ واتی در گوشی Redmi K50 Gaming Edition گیمینگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
amir. talk

این گوشی به احتمال زیاد نسخه جهانیش با نام poco f4 gt بیاد. که البته poco f3 gt فقط واسه هند رفت متاسفانه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی