حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مشخصات دوربین Redmi K50 Gaming Edition به‌همراه نمونه تصویر آن منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | دوربین، ردمی

در هفته جاری، چندین تیزر رسمی از نسخه مخصوص بازی گوشی ردمی K50 شیائومی منتشر شد. در این مرحله، اکثر مشخصات کلیدی دستگاه یا به بیرون درز کرده و یا به‌طور رسمی توسط این شرکت اعلام شده‌اند. حال اکنون، ردمی رسما اطلاعاتی در مورد سنسور دوربین اصلی و سلفی Redmi K50 Gaming Edition را به‌همراه نمونه تصویر ثبت‌شده توسط سنسور ۶۴ مگاپیکسلی اصلی آن منتشر کرده است.

مشخصات دوربین Redmi K50 Gaming Edition

تیزر جدید نشان می‌دهد که K50 Gaming Edition یک سنسور ۶۴ مگاپیکسلی از نوع Sony IMX686 برای لنز اصلی دوربین دریافت می‌کند. این سنسور حداکثر وضوح 9248 در 6944 پیکسل را ارائه داده و اندازه پیکسل 0.8 میکرومتر تا 1.6 میکرومتر (درحالت ترکیب ۴ به ۱ پیکسلی) را نیز دارا می‌باشد. ردمی همچنین یک نمونه تصویر ثبت‌شده توسط دوربین اصلی Redmi K50 Gaming Edition را منتشر کرده است.

این کمپانی جزئیات دوربین سلفی K50 Gaming Edition را نیز منتشر کرده که از تجهیز آن به یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی Sony IMX596 حکایت دارد. دوربین سلفی همچنین از ویژگی‌های زیباسازی هوش‌مصنوعی شیائومی برای ثبت سلفی‌های بهتر پشتیبانی می‌کند.

مشخصات دوربین Redmi K50 Gaming Edition

مشخصات دوربین Redmi K50 Gaming Edition

تاکنون، می‌دانیم که Redmi K50 Gaming Edition مجهز به نمایشگر 6.67 اینچی OLED 2400x1080p با رفرش‌ریت 120 هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی 480 هرتز خواهد بود. این گوشی گیمینگ همچنین دارای محافظ صفحه Gorilla Glass Victus نیز می‌باشد.

پیرامون مشخصات داخلی، این دستگاه با چیپست کوالکام اسنپدراگون 8 نسل 1 عرضه خواهد شد. برای کنترل دما نیز دارای یک منطقه خنک‌کننده VC 4860 میلی‌مترمربعی است. درادامه ادعا می‌شود که این اولین گوشی هوشمند در جهان است که به موتور فوق‌عریض CyberEngine مجهز شده است.

در بخش دوربین، یک دوربین سه‌گانه در پنل پشتش وجود خواهد داشت که از یک سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX686 بهره مي‌برد. دو لنز دیگر در پشت، سنسور 13 مگاپیکسلی OmniVision OV13B برای عکاسی فوق‌عریض و یک سنسور 2 مگاپیکسلی با کارایی نامشخص است. در قسمت جلو، یک سنسور 20 مگاپیکسلی برای ثبت تصاویر سلفی و تماس ویدیویی قرار گرفته است.

ظاهراً این تلفن همراه با دکمه‌های جانبی فیزیکی همراه بوده و دارای بلندگوهای دوگانه استریو تنظیم‌شده توسط JBL خواهد بود. همچنین یک حسگر اثرانگشت در لبه کناری آن برای امنیت بیشتر وجود خواهد داشت. Redmi K50 Gaming Edition همچنین احتمالاً سیستم‌عامل اندروید 12 را با رابط‌کاربری سفارشی MIUI 13 شیائومی اجرا می‌کند. انرژی این دستگاه نیز توسط یک باتری 4700 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 120 واتی تأمین می‌شود.

چندی پیش مشخص شد که شیائومی تاریخ معرفی خانواده Redmi K50 را برای 27 بهمن تدارک دیده است.

نظر شما پیرامون مشخصات دوربین و همچنین نمونه تصویر ثبت‌شده توسط سنسور ۶۴ مگاپیکسلی لنز اصلی آن چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی