حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر RedMagic 7 Transparent به همراه مشخصات کلیدی آن فاش شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، نوبیا

زمان معرفی گوشی هوشمند گیمینگ REDMAGIC 7 برای ماه فوریه تایید شده است. نوبیا هم اکنون یک تیزر ویدیویی را برای جشن سال نو چینی منتشر کرده است. این ویدئو طراحی قاب پشتی دستگاه گیمینگ آینده این شرکت را فاش می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به تصاویر و مشخصات منتشر شده از RedMagic 7 Transparent بپردازیم.

تصاویر نوبیا RedMagic 7 Transparent به طور رسمی منتشر شد

اگر به اسکرین شات های گرفته شده از تیزر اخیر نوبیا دقت کنید، خواهید دید که برخی از مشخصات RedMagic 7 Transparent بر روی قاب پشتی این دستگاه نوشته شده است. این تلفن هوشمند گیمینگ از صفحه نمایش ۱۶۵ هرتزی با نرخ تاچ سمپلینگ ۷۲۰ هرتزی برخوردار خواهد بود. از دیگر ویژگی های شاخص این دستگاه می‌توان به سیستم خنک کننده ICE 8.0 و فن با حداکثر سرعت 20,000 PRM اشاره کرد.

RedMagic 7 Transparent

همان‌طور که انتظار می‌رود، Nubia RedMagic 7 از تراشه پرچمدار کوالکام (Snapdragon 8 Gen 1) بهره خواهد برد. در قاب پشتی این تلفن هوشمند گیمینگ سه لنز دوربین با چیدمان عمودی دیده می‌شود. پس از این لنز ها یک فلش و سپس لوگو RedMagic قرار گرفته است. به جز نسخه Transparent، انتظار می‌رود این گوشی در رنگ های مشکی، آبی گرادیانی، سبز و قرمز وارد بازار شود.

RedMagic 7 Transparent

نوبیا REDMAGIC 7 دارای صفحه نمایش ۶.۶۸ اینچی OLED است که وضوح Full HD+ را با به همراه اسکنر اثر انگشت درون نمایشگر ارائه می‌دهد. این گوشی مجهز به اسنپدراگون ۸ نسل ۱ در چندین نسخه با ۸ گیگابایت / ۱۲ گیگابایت و ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود. همچنین ۱۲۸ گیگابایت / ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی برای این دستگاه در نظر گرفته شده است. این تلفن هوشمند گیمینگ به طور پیش‌فرض با اندروید ۱۲ و رابط کاربری اختصاصی RedMagic عرضه خواهد شد.

رسما تأیید شد که نوبیا ردمجیک ۷ ماه آینده میلادی معرفی می‌شود

آن‌طور که GizmoChina  ادعا می‌کند، گوشی هوشمند گیمینگ REDMAGIC 7 احتمالاً با باتری 4500 میلی آمپر ساعتی عرضه می‌شود که از شارژ سریع ۱۶۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. درمتاسفانه درباره دوربین های این دستگاه اطلاعات خاصی در دست نیست، تنها می‌دانیم که سنسور دوربین اصلی رزولوشن ۶۴ مگاپیکسلی خواهد داشت.

با توجه به تصاویر منتشر شده، نظر شما درباره طراحی نوبیا RedMagic 7 Transparent چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، ماشاله نوبیا چه غولی داره میسازه، جالبیش اینه که رفرش ریت صفحه نمایش این گوشی وفست شارژش 165 هستن، ولی واقعا رفرش ریت 165 هرتز خیلیه واقعا،یعنی یه صفحه نمایش کاملا روان و حساس به لمس، فن خنک کننده بجز سیستم خنک کننده که داخل گوشی هستش که اینم واقعا عالی هستش وگوشی در هرکار خنک میمونه، ولی خب باطری ایکاش حدقلش 5000 میبود، 4500 با فست 165 واتی فکر کنم 10 دقیقه ای شارژ بشه دیگه، واقعا خیلیه 165 وات گفتنش راحته، واقعا این قدرت فست شارژها تا چقدر دیگه میخواد بره جلو، مثلا روزی میشه که 1دقیقه ای گوشی شارژ بشه🤔😯، یا مثلا مقدار مگا پیکسل دوربین ها، خب تو این خیر هم قیمتی از این گوشی گفته نشده که حتما با متعلقات کامل منظورم با فنش که اگه داخل کارتش باشه قیمت بالای خواهد داشت، موفق باشید

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی