حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی تاشو جدید اوپو با طراحی مشابه گلکسی Z Flip 3 در دست توسعه است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، شایعات

در ماه دسامبر (اواخر آذر) بود که گوشی هوشمند Oppo Find N به عنوان اولین دستگاه تاشو این شرکت معرفی شد. اکنون به نظر می‌رسد گوشی هوشمند تاشو جدید اوپو در دست توسعه است. گفته می‌شود این دستگاه طراحی مشابه Galaxy Z Flip 3 سامسونگ خواهد داشت.

گوشی تاشو آینده اوپو قیمتی کمتر از گلکسی زد فلیپ ۳ خواهد داشت

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی Mukul Sharma، ادعا می‌شود که گوشی تاشو جدید اوپو در دست توسعه قرار دارد. انتظار می‌رود این دستگاه در سه ماهه سوم ۲۰۲۲ در دسترس کاربران قرار گیرد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نام این تلفن هوشمند تاشو در دست نیست. اما گفته می‌شود که این گوشی تحت نام سری Find اوپو عرضه خواهد شد.

Galaxy Z Flip3

همان‌طور که GizmoChina نیز اشاره می‌کند، یکی از عوامل اصلی موفقیت Galaxy Z Flip 3، قیمت آن بود. خبر هیجان انگیز اما آن است که گوشی تاشو آینده اوپو، قیمت کمتری نسبت به رقیب کره ای خود خواهد داشت. گوشی های تاشوای که طراحی مشابه با Oppo Find N دارند، بسیار جذاب به نظر می‌رسند‌. اما مشکل اصلی آن است که عموماً این دستگاه ها برچسب قیمتی گرانی دارند. این تلفن های هوشمند تاشو گاهی حتی از پرچمداران نیز قیمت بسیار بیشتری پیدا می‌کنند.

Oppo Find N

با توجه به این توصیفات اوپو در حال کار بر روی یک تلفن هوشمند جدید است که به نوعی جانشین Find N شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی دقیقی درباره زمان معرفی و عرضه این دستگاه در دست نیست. با این وجود می‌توان حدس زد که گوشی تاشو جدید اوپو در اواخر سال میلادی جاری (چارک سوم یا چهارم) و یا در اوایل ۲۰۲۳ معرفی و سپس عرضه شود. در حال حاضر، این همه اطلاعاتی است که در مورد گوشی تاشو آینده OPPO وجود دارد. با این وجود انتظار داریم که در روز ها و یا هفته های آتی، اطلاعات بیشتری از این تلفن هوشمند فاش شود.

فروش فوق‌العاده اوپو Find N در چین: اتمام کامل موجودی و فروش در بازارسیاه با قیمت ۱۸۰۰ دلار

نظر شما درباره ورود کمپانی اوپو به بازار گوشی های تاشو چیست؟ آیا این شرکت با الهام گرفتن از طراحی گلکسی زد فلیپ ۳ و عرضه دستگاهی با قیمت کمتر می‌تواند بر فروش سامسونگ تاثیر بگذارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی