حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

فروش فوق‌العاده اوپو Find N در چین: اتمام کامل موجودی و فروش در بازارسیاه با قیمت ۱۸۰۰ دلار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو

اوپو اواخر هفته گذشته اولین گوشی هوشمند تاشو تجاری خود با نام Find N را به‌طور رسمی در چین معرفی کرد. این گوشی هوشمند علاوه‌بر دارا بودن فرم طراحی جالب با اندازه کوچک و خوش‌دست خود به‌همراه مشخصات رده‌بالا در حد بهترین پرچمداران حال‌حاضر بازار، از قیمت بسیار منطقی‌ای نیز برخوردار است که همین مورد باعث شده تا اوپو Find N، آمار فروش فوق‌العاده‌ای را در خاک خود یعنی چین بدست آورد. اگرچه، این دستگاه در پلتفرم‌های فروش دست‌دوم نیز ظاهر شده است و با قیمتی بسیار بالاتر از قیمت اصلی خود به‌فروش می‌رسد.

فروش اوپو Find N

در ابتدا در مورد گوشی هوشمند، Find N جدیدترین محصول پرچمدار سازنده گوشی‌های هوشمند چینی است که بخش بالارده بازار را هدف قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، Find N همچنین ورود OPPO را به بازار دستگاه‌های تاشو که درحال‌حاضر تحت سلطه سامسونگ قرار دارد، نشان می‌دهد. اما درحالی‌که سامسونگ حضور ثابتی در این بخش داشته، Find N اوپو با قیمت بسیار ارزان‌تری نسبت به Galaxy Z Fold 3 به‌فروش می‌رسد.

فروش اوپو Find N

فروش اوپو Find N

به گزارش ithome، فروش اولیه Find N قرار است در 23 دسامبر آغاز شود؛ با این حال، اوپو گوشی هوشمند تاشو خود را در تعداد محدود ازطریق کانال‌های آفلاین و آنلاین عرضه کرده است. در ادامه، این دستگاه به‌سرعت در چین فروخته شد که با توجه به رقبای با قیمت بسیار بالای آن و همچنین سایر گوشی‌های رده‌بالای معمولی اپل و سامسونگ، تعجب‌آور نیست. با نگاهی به قیمت، Find N در دو پیکربندی ذخیره‌سازی، یعنی انواع 8 گیگابایت + 256 گیگابایت و 12 گیگابایت + 512 گیگابایت در دسترس است.

قیمت نوع اول، 7699 یوان (تقریباً 1210 دلار) است درحالی‌که پیکربندی دوم 8999 یوان (تقریباً 1410 دلار) قیمت دارد. اما برای کسانی که به‌دنبال خرید این گوشی هوشمند هستند، پیدا کردن آن با این قیمت ممکن است دشوار باشد زیرا تمام موجودی این گوشی تاکنون فروخته شده است و خریداران اولیه این دستگاه را با قیمتی بسیار بالاتر از نسخه اصلی می‌فروشند. در پلتفرم کالاهای دست‌دوم/کارکرده، مردم مدل پایه باز نشده خود را به قیمت 9299 یوان (تقریباً 1460 دلار) به‌فروش می‌رسانند، درحالی‌که نسخه 512 گیگابایتی اکنون با قیمت 12000 یوان (تقریباً 1880 دلار) به‌فروش می‌رسد. اگرچه این به بدی ماجرای فروش Mate X2 نیست، اما قیمت آن برای کسانی که به دنبال دستیابی به بهترین گوشی تاشو در بازار هستند، هنوز بسیار بالاست.

نظر شما پیرامون فروش قوی اوپو Find N و اتمام کامل موجودی این گوشی تاشو چیست؟ آیا انتظار چنین حجم فروشی را از این دستگاه داشتید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی