حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عرضه گلکسی S22 با اگزینوس ۲۲۰۰ به طور غیر مستقیم توسط نتفلیکس تایید شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، سامسونگ، شایعات، موبایل

پرچمداران بعدی سامسونگ از همین حالا حسابی کاربران و خریداران آینده خود را هیجان زده کرده‌اند. هر روز که می‌گذرد اخبار جدیدی درباره پرچمداران بعدی این شرکت به گوش می‌رسد. به عنوان مثال در آخرین مورد، عرضه گلکسی S22 با اگزینوس ۲۲۰۰ به طور غیر مستقیم توسط نتفلیکس تایید شد. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

عرضه گلکسی S22 با اگزینوس ۲۲۰۰

به تاریخ معرفی جدیدترین سری پرچمداران سامسونگ، یعنی خانواده گلکسی اس ۲۲، خیلی نزدیک شده‌ایم. این موضوع خود به تنهایی سبب افزایش تعداد اخبار و شایعات مختلف درباره آن شده است. در آخرین مورد نیز نوبت به نتفلیکس است که به طور غیرمستقیم، عرضه گلکسی S22 با چیپست اگزینوس ۲۲۰۰ را تایید کند. نتفلیکس همیشه فهرست دقیقی از چیپست‌های خاص و همچنین دستگاه‌های موبایلی را که توسط پلتفرم استریم پشتیبانی می‌شوند، نگه داشته است و طبق گزارش XDA Developers، در این لیست نام چیپست Exynos 2200 افزوده شده است.

رندر رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد؛ همان طراحی مورد انتظار

تا آن جا که بر اساس اخبار منتشر شده می‌توان گفت، غول تکنولوژی کره‌ای مدت‌هاست که چیپست پردازشی Exynos 2200 را به‌ویژه برای استفاده در سری گلکسی S22 توسعه داده است و نتفلیکس نیز کم و بیش این واقعیت را تایید کرده است. می‌توان مطمئن بود که بدون نگرانی از تاخیراتی که در نتیجه کمبود تراشه ممکن بود استفاده از این چیپست به نسل بعدی موکول شود، شاهد عرضه جدیدترین پرچمدار سامسونگ با این تراشه خواهیم بود.

عرضه گلکسی S22 با اگزینوس ۲۲۰۰

اگر سامسونگ همچنان به رویه همیشگی خود پایبند باشد، نسخه‌های S22 مجهز به پردازنده اگزینوس ۲۲۰۰ در سراسر اروپا در دسترس خواهند بود و مدل‌های عرضه شده در ایالات متحده، چین و هند نیز از چیپست قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۱ بهر‌ه‌مند خواهند شد. در حالی که ایالات متحده قطعا در این مورد به استفاده از چیپست اگزینوس رضایت نخواهد داد.

مقایسه بنچمارک گلکسی اس ۲۲ اولترا در مدل های Exynos 2200 و Snapdragon 8 Gen 1

اما Verizon مدتی است که سامسونگ را برای عرضه نسخه مجهز به چیپست Exynos 2200 تحت فشار قرار داده است. اگر سامسونگ این موضوع را قبول کند، این بدان معناست که شهروندان ایالات متحده نیز به فناوری انقلابی رهگیری پرتو که در چیپست بومی سامسونگ در دسترس خواهد بود، دسترسی خواهند داشت. این برای اولین بار در صنعت موبایل است که یه چیپست به چنین قابلیتی مجهز می‌شود.

به گفته phonearena، تاریخ عرضه گلکسی اس ۲۲ سامسونگ به طور رسمی ۹ فوریه تعیین شده است و این شرکت حتی گزینه پیش خرید را برای کاربرانی که می‌خواهند آخرین و بهترین محصول این شرکت را در اختیار داشته باشند، قرار داده است. رزرو یا پیش خرید یک مدل قبل از روز معرفی، ۵۰ دلار به عنوان کمک هزینه برای خرید لوازم جانبی همراه دستگاه تضمین خواهد کرد.

 

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا سامسونگ با عرضه گلکسی S22 می‌تواند در رقابت با سایر شرکت‌ها موفقیت بزرگی کسب کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان