حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر رسمی گلکسی S22 اولترا فاش شد؛ همان طراحی مورد انتظار

نوشته

2 سال قبل | 3 دیدگاه | رندر، سامسونگ

با آنکه حدوداً یک ماه تا زمان رونمایی پرچمداران جدید سامسونگ فاصله داریم، اما همگی می‌دانیم که گلکسی اس ۲۲ اولترا دقیقا از چه طراحی بهره می‌برد! گزارشات و گمانه زنی های بسیاری درباره سری S22 سامسونگ وجود دارد. در حال حاضر نیز، رندر رسمی گلکسی S22 اولترا این شرکت فاش شده است.

گلکسی S22 اولترا از طراحی مشابه سری نوت سامسونگ بهره مند است

به واسطه رندر های منتشر شده در گذشته، می‌دانیم که سری Galaxy S22 از حاشیه های متقارن برخوردار خواهند بود. همچنین ادعا شده است که اس ۲۲ سامسونگ ضخامت کمتری از آیفون ۱۳ اپل خواهد داشت. در هفته های گذشته تصویر زنده نسخه اولترا پرچمدار آینده سامسونگ فاش شده بود. اما متاسفانه این تصویر دستگاه مذکور را از تمام زوایا نشان نمی‌داد.

خوشبختانه فعالان حوزه تکنولوژی دست به کار شده و با توجه به رندر های منتشر شده، ماکت گلکسی اس ۲۲ اولترا را با جزئیات بسیار دقیقی درست کردند. این ماکت با رنگ مشکی ساخته شده بود و تایید می‌کرد که دستگاه مورد بحث از طراحی متفاوت با نسل قبل و همچنین از اسلات قرارگیری قلم S-Pen پشتیبانی می‌کند.

رندر رسمی گلکسی S22 اولترا

رندر رسمی گلکسی S22 اولترا که هم اکنون فاش شده است، ماکت و تصاویر منتشر شده گذشته را کاملاً تأیید می‌کند. به نظر می‌رسد سامسونگ حداقل در نسخه اولترا، طراحی سری Galaxy S21 را کنار خواهد گذاشت. طراحی S22 Ultra به نوعی ما را یاد LG Velvet می‌اندازد. هفته های گذشته حتی گزارشی منتشر شد و ادعا کرد که اس ۲۲ اولترا سامسونگ در چهار رنگ سبز تیره، قرمز تیره، سفید و مشکی عرضه خواهد شد. ولی رندر رسمی که هم اکنون به بیرون درز کرده است، رنگ مسی دارد. در نهایت مطمئن نیستیم که این نسخه از پرچمدار آینده سامسونگ دقیقا شامل چه رنگ هایی خواهد بود.

ماکت گلکسی S22 اولترا رندر های منتشر شده قبلی را تأیید می‌کند

نظر شما چیست؟ آیا طراحی Galaxy S22 Ultra را می‌پسندید یا پرچمداران گذشته این شرکت طراحی زیبا و چشم نواز تری داشتند؟

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy note13 pro max

از نظر طراحی که گوشی کاملیه…

nima68

جووووووووون 🤩🤩🤩

mostafa3

لبه تیز داره باید گرد باشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی