حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 FE با شارژر ۲۵ واتی در میان داده های گواهینامه 3C مشاهده شد

نوشته

10 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

اوایل هفته جاری، رندر های گلکسی S23 FE به بیرون درز کرد. این تصاویر نشان داد که تلفن هوشمند مورد بحث به جای آنکه طراحی مشابه S21 FE داشته باشد، شبیه سری Galaxy S23 خواهد بود. هم اکنون این تلفن هوشمند آینده سامسونگ در میان داده های وب‌سایت گواهینامه 3C مشاهده شده است. این تاییدیه، برخی از مشخصات گوشی مذکور را فاش می‌کند.

گلکسی S23 FE سامسونگ احتمالا در دو نسخه و با ۲ تراشه متفاوت عرضه خواهد شد

بر اساس این گواهی، سامسونگ SM-S7110 که با نام گلکسی اس ۲۳ اف ای شناخته می‌شود، از شبکه اینترنت 5G و شارژ سریع ۲۵ واتی پشتیبانی خواهد کرد. تاییدیه Safety Korea نشان داد که تلفن هوشمند سامسونگ با شماره مدل SM-S7110، به باتری ۴,۵۰۰ میلی آمپری مجهز خواهد بود. تا کنون شایعات زیادی نیز درباره Galaxy S23 FE منتشر شده است.

گواهی 3C گلکسی اس ۲۳ اف ای

شایعه شده است که گلکسی S23 FE سامسونگ در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۳ میلادی معرفی می‌شود. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند نیروی پردازشی مورد نیاز خود را از طریق تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ تأمین کند. هرچند شایعاتی وجود دارد که نشان می‌دهد نسخه مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ این گوشی هوشمند در برخی بازار ها عرضه خواهد شد ‌. انتظار می رود Galaxy S23 FE از یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی FHD+ AMOLED استفاده کند. نمایشگر این دستگاه رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی را در اختیار کاربران خود قرار خواهد داد. خریداران می‌توانند این تلفن هوشمند آینده سامسونگ را با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، تهیه کنند.

کیفیت دوربین گلکسی اس ۲۳ اف ای نسبت به نسل قبل پیشرفت خواهد کرد

گزارش جدیدی منتشر شده که نشان می‌دهد گلکسی اس ۲۳ اف ای در بخش دوربین، پیشرفت قابل توجهی نسبت به نسل قبل خواهد داشت. انتظار می‌رود که این تلفن هوشمند از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی خود استفاده کند‌. Galaxy S21 FE از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار بود.

طراحی گلکسی S23 FE سامسونگ احتمالا شبیه به گلکسی A54 خواهد بود

نظر شما درباره این تلفن هوشمند فن ادیشن آینده سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی