حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto Edge X30 دارای نسخه‌ای محدود با دوربین زیر نمایشگر ۶۰ مگاپیکسلی خواهد بود

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | موتورولا

در فاصله دو روز مانده تا زمان رونمایی رسمی از پرچمداران آینده کمپانی موتورولا، این شرکت به‌طور تدریجی شماری از قابلیت‌های مهم گوشی هوشمند خود را فاش می‌کند. پس از اعلام رسمی اولین دستگاه مجهز به جدیدترین تراشه پرچمدار Snapdragon 8 Gen 1 کوالکام و همچنین انتشار تیزرهایی پیرامون نمایشگر، باتری و همچنین دوربین‌های پرمگاپیکسل آن؛ صبح امروز، موتورولا از پیشرفت دیگری در این دستگاه خبر داده که طبق آن، نسخه‌ای محدود از Moto Edge X30 در کنار نسخه اصلی معرفی خواهد شد که از دوربین زیر نمایشگر با سنسور ۶۰ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

موتورولا Moto Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر

موتورولا، امروز در حساب رسمی Weibo خود فاش کرد که نسخه دیگری از Motorola Edge X30 را عرضه خواهد کرد که دارای سنسور دوربین سلفی 60 مگاپیکسلی در پنل جلویی و در قسمت زیر نمایشگر آن خواهد بود.

همچنین همان‌طور که توسط مدیرکل بخش دپارتمان بازرگانی Lenovo بیان شد، فناوری دوربین زیر نمایشگر هنوز یک انتخاب چالش‌برانگیز در صنعت بوده و با این حال، مطالبه آن از سوی کاربران افزایش یافته است؛ به‌همین دلیل این شرکت تصمیم گرفته تا نسخه‌ای محدود از جدیدترین گوشی هوشمند پرچمدار خود را با این فناوری عرضه کرده تا شانس خود و میزان پیشرفت این شرکت درمقایسه با رقیبان را بسنجد.

همچنین طبق تصویری که توسط این مقام ارشد از پنل جلویی گوشی منتشر شده است‌ (تصویر اصلی مطلب)، می‌توان شاهد حاشیه فوق‌باریک قسمت زیرین نمایشگر آن نیز بود که در این مورد، آن را از هر گوشی اندرویدی دیگری که در سال ۲۰۲۱ عرضه شده، متمایز می‌کند.

موتورولا Moto Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر

موتورولا Moto Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر

علاوه‌بر این، این اولین دستگاهی خواهد بود که دارای دوربین زیر نمایشگر با چیپست اسنپدراگون 8 نسل 1 می‌باشد. ازنظر مشخصات، تراشه جدید مبتنی‌بر فرایند تولید 4 نانومتری سامسونگ بوده و از هشت هسته قدرتمند ازجمله هسته اصلی Cortex-X2 تشکیل شده است. این چیپست همچنین از پردازنده گرافیکی کاملاً جدید Adreno 730 استفاده می‌کند.

Moto Edge X30 دارای نمایشگر 6.67 اینچی OLED FHD+ 144Hz با اسکنر اثرانگشت درون صفحه است. این گوشی همچنین دارای دوربین سلفی با سنسور 60 مگاپیکسلی و دوربین سه‌گانه پشتی شامل دو لنز اصلی و اولتراواید، هر دو با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز تشخیص عمق با سنسور ۲ مگاپیکسلی می‌باشد. در آخر نیز، این دستگاه ممکن است با حداکثر 16 گیگابایت حافظه رم LPDDR5، حداکثر 512 گیگابایت حافظه UFS 3.1، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 68 واتی و همچنین بر روی آخرین نسخه از سیستم‌عامل اندروید 12 مبتنی‌بر MyUX 3.0 اجرا شود.

نظر شما درباره نسخه محدود موتورولا Moto Edge X30 با دوربین زیر نمایشگر ۶۰ مگاپیکسلی آن چیست؟ آیا برای معرفی این گوشی و تست عملکرد کیفیت دوربین سلفی آن هیجان‌زده‌اید؟ با یک حساب سرانگشتی، موتورولا می‌تواند چهارمین شرکت معروف ارائه‌دهنده این فناوری در یک دستگاه، پس از کمپانی‌های ZTE، سامسونگ و شیائومی باشد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی