حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوگل به طور تصادفی به وجود پیکسل 6a اشاره کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، گوگل، موبایل

گوگل در سری پیکسل ۶ آغازگر تغییرات مهمی در محصولات شاخص خود شد. همانطور که می‌دانید، این شرکت همواره یک سری از گوشی‌های هوشمند خود را با یک پسوند a در انتهای آنان عرضه می‌کند. به تازگی اخباری منتشر شده که در آن گوگل به طور تصادفی به وجود پیکسل 6a اشاره کرده است. با ترنجی همراه باشید.

گوگل به طور تصادفی به وجود پیکسل 6a اشاره کرد؛ آیا این گوشی عرضه خواهد شد؟

با شروع سری پیکسل ۳، گوشی‌های پیکسل گوگل، نسخه مقرون به صرفه‌تری با حرف a در انتهای نام آنان عرضه شد. دو نسل قبلی شامل Pixel 4a و Pixel 5a بود. از سوی دیگر، گوگل مدتی است که سری پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو خود را عرضه کرده است. بنابراین زمان مناسبی برای همراه کردن سری با گوشی‌های هوشمند سری Pixel 6a است. در واقع تا به امروز شایعات زیادی در مورد این گوشی شنیده‌ایم. اخیرا نیز گویا گوگل به طور تصادفی وجود این گوشی را تایید کرده است.

رندر گوگل Pixel 6a را ببینید؛ احتمال استفاده از Snapdragon 778G!

اوایل این هفته، گوگل هدایایی را برای انجمن Pixel Superfans ارسال کرد. این هدایا شامل یک اسپیکر هوشمند Nest Audio و یک کتاب رنگ‌آمیزی است. هدیه دوم اشاره‌ای به Pixel 6a دارد که این دستگاه هنوز معرفی نشده است. در صفحه شانزدهم کتاب رنگ آمیزی، فهرستی از محصولات گوگل را می بینیم که در سراسر کتاب به نمایش درآمده است. در این کتاب گفته شده که در صفحات ۶ و ۷، می‌توانید Nest Thermostat و Pixel 6a را پیدا کنید. البته هیچ تصویری از این گوشی هوشمند (Pixel 6a) در آن صفحات وجود ندارد.

احتمال اصلی این است که اشاره گوگل به پیکسل 6a در این کتاب رنگی به آن دلیل است که این شرکت به طور رسمی اطلاعات خاصی در مورد این گوشی هوشمند ارائه نکرده است. همچنین گمان نمی‌رود که Pixel 6a به این زودی معرفی شود. به طور کلی، گوگل اغلب گوشی‌های هوشمندی که در برنامه ریزی خود دارد را عرضه نمی‌کند. علاوه بر این، همانطور که مکس جامبور گزارش داده است، پیکسل 6a قرار است در ماه می وارد بازار شود.

ویژگی‌ها و مشخصات احتمالی این دستگاه

به طور کلی هنوز هیچ اطلاعات دقیقی در مورد Pixel 6a وجود ندارد. اما می‌توان گفت که این دستگاه از صفحه‌ نمایش OLED با نرخ نوسازی بالایی بهره‌مند خواهد بود. همچنین، باید به یک پردازنده Tensor، حداکثر ۸ گیگابایت رم و حداکثر ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی نیز اشاره کرد. شارژ این دستگاه نیز احتمالا یک نمونه ۱۸ واتی خواهد بود. از سوی دیگر، پردازنده گوشی پیکسل 6a احتمالا Tensor GS101 خواهد بود. بنابراین، تراشه آن مشابه با گوشی‌های هوشمند پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو خواهد بود.

گوگل پیکسل 6a

علاوه بر این، ظاهرا این گوشی هوشمند در بخش دوربین خود، مشخصاتی مشابه گوگل پیکسل ۵ خواهد داشت. گوشی هوشمند آینده گوگل دارای سنسور ۱۲.۲ مگاپیکسلی با سنسور IMX363 ساخت سونی به عنوان دوربین اصلی خواهد بود. همچنین، یک ماژول ۱۲ مگاپیکسلی دیگر با سنسور IMX386 CMOS سونی به عنوان یک دوربین فوق عریض وجود خواهد داشت.

طراحی Pixel 6a گوگل مشابه سری پیکسل ۶ خواهد بود

یک دوربین ۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX355 سونی نیز به عنوان دوربین سلفی در این دستگاه حضور خواهد داشت. به گفته gizchina، اپلیکیشن Google Camera یک گوشی هوشمند جدید با اسم رمز Bluejay را شامل می‌شود که می‌تواند همین دستگاه پیکسل 6a باشد. این برنامه توانایی عکس برداری بهبود یافته‌ای را ارائه خواهد داد.

 

نظر شما در این چیست؟ آیا فکر می‌کنید که پیکسل 6a گوگل یک گوشی مناسب برای خرید باشد؟ شما از این دستگاه چه انتظاری دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان