حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر گوگل Pixel 6a را ببینید؛ احتمال استفاده از Snapdragon 778G!

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | رندر، شایعات، گوگل

گوگل برای امسال از نسل جدید گوشی‌های پرچمدار خود، یعنی سری Pixel 6 پرده برداشت. این گوشی‌ها، موفق شدند تا جایگاه ویژه‌ای در قلب کاربران و طرفداران گوگل باز کنند. گوگل قصد دارد تا به زودی یک میان رده جدید را از سری Pixel 6 معرفی کرد. حال، رندر گوگل Pixel 6a و برخی از مشخصات آن منتشر شده است.

رندر گوگل Pixel 6a در کنار برخی از مشخصات آن فاش شد

گوگل چند ماه قبل از Pixel 5a رونمایی کرده بود. حال، شایعات نسل جدید این گوشی فاش شده است.

 

گوگل Pixel 5a 5G با قیمت ۴۴٩ دلار و Snapdragon 765G رسماً معرفی شد

 

به گزارش 91Mobiles، پس از مدت‌ها آزمایش گوگل، سرانجام سری پیکسل ۶ با دو عضو به نام‌های Pixel 6 و Pixel 6 Pro معرفی شد. این گوشی‌ها، در میان محصولات گوگل منحصر به فرد هستند و طراحی آن‌ها نیز متفاوت است. این گوشی‌ها، مجهز به ماژول دوربین اصلی افقی هستند.

اما در این بین، یک گوشی جدید از گوگل به زودی معرفی می‌شود. صحبت ما، در مورد Pixel 6a است. به همین صورت، مرجع این خبر با همکاری OnLeaks، رندر گوگل Pixel 6a را به اشتراک گذاشته است. این رندرهای با کیفیت، جزئیات طراحی Pixel 6a را به ما نشان می‌دهند.

در نگاه اول، می‌توان متوجه شد که زبان طراحی این گوشی مانند دو برادر بزرگ‌ترش است. پیکسل ۶ ای با شروع از قاب جلویی، مجهز به نمایشگر ۶.٢ اینچی از نوع OLED با شیشه تخت است. دوربین سلفی این گوشی، درون حفره نمایشگر مرکزی تعبیه شده است. همچنین حسگر تشخیص اثرانگشت آن، درون نمایشگر قرار گرفته است.

دوربین اصلی این گوشی، دوگانه است. همچنین فلش LED در این بین به چشم می‌خورد. در همین حین، می‌توان با مشاهده این رندرها متوجه شد که Pixel 6a نیز مانند دیگر گوشی‌های سری Pixel 6، از رنگ بندی دوگانه بهره مند است. در سمت راست، کلیدهای پاور و تنظیم صدا دیده می‌شود. البته موقعیت این دکمه‌ها، چندان استاندارد نیست. گفته می‌شود که ضخامت این گوشی، ٨.٧ میلی متر است. اما با حساب کردن بیرون زدگی دوربین، این رقم به ١٠.۴ میلی متر می‌رسد.

در پایین دستگاه، درگاه Type-C و دو خروجی بلندگو مانند نیز قرار گرفته است. البته یکی از این‌ها، میکروفون است. خط آنتن نیز روی فریم دیده می‌شود که حاکی از فلزی بودن جنس فریم دستگاه است.

اما به مشخصات این گوشی نیز نگاهی داریم. پیکسل 5a پیش از این با دوربین اصلی ١٢ مگاپیکسلی و تراشه Snapdragon 765G روانه بازار شده بود. انتظار می‌رود که این گوشی، به تراشه Snapdragon 778G تجهیز شود. اما ممکن است که تراشه‌ای با نام Tensor Lite نیز در آن به کار گرفته شود! از آن جایی که برادران بزرگ‌تر در بخش وورینی دچار تغییرات محسوسی شده‌اند، احتمال می‌دهیم که Pixel 6a هم دارای دوربین اصلی ۵٠ مگاپیکسلی دوگانه باشد. سنسور اصلی این گوشی، ISOCELL GN1 سامسونگ می‌باشد.

 

تراشه ۶ نانومتری اسنپدراگون ٧٧٨ جی / Snapdragon 778G کوالکام رسماً معرفی شد

 

از دیگر مشخصات احتمالی Pixel 6a، می‌توان به ۶ یا ٨ گيگابايت حافظه رم و ١٢٨ گیگابایت حافظه داخلی، سیستم عامل اندروید ١٢ پیش فرض و پشتیبانی ٣ و ۵ ساله برای دریافت آپدیت‌های اساسی و امنیتی اشاره کرد. برچسب قیمتی Pixel 6a فعلاً فاش نشده است. اما در آینده، جزئیات بیشتری از Pixel 6a به دستمان خواهد رسید.

نظر شما در مورد رندر و طراحی گوگل Pixel 6a چیست؟ مشخصات احتمالی این گوشی مورد پسند شما واقع شده‌اند یا خیر؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️