حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پیکسل 4a 5G رسماً معرفی شد

نوشته

3 سال قبل | 3 دیدگاه | گوگل

جدیدترین میان رده ارزان قیمت گوگل با پیکسل 4a 5G از راه رسیده و با قیمت 499 دلاری یکی از بهترین گزینه ها برای علاقه مندان به گوشی های گوگل است. این گوشی نسبت به برادر کوچکتر خود تغییر آن‌چنانی ندیده و فقط قابلیت ارتباط 5G به آن اضافه شده که ممکن است برای برخی تنها دلیل خرید این گوشی باشد.

امشب گوگل در طی مراسمی مجازی از جدیدترین محصولات سخت افزاری خود رونمایی کرد که یکی از اعضای آن پیکسل 4a 5G است. این گوشی که تقریباً چیز جدیدی نسبت مدل 4a برای ارائه ندارد و به خصوص برای دوستداران 5G عرضه شده است. از معدود تغییرات این گوشی می‌توان به افاضه شدن لنزی جدید به ماژول دوربین، صفحه نمایش بزرگ‌تر، باتری بزرگ‌تر و مجهز شدن به اندروید 11 اشاره کرد. 

پیکسل 4a 5G

اگر این گوشی به مانند برادر کوچک‌تر خود موفق ظاهر شود می‌توان آن را یک برد برای گوگل خطاب کرد. در طی این مراسم گوگل اعلام کرد که پیکسل 4a تا کنون فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و آنها امیدوارند همین روند برای پیکسل 4a 5G نیز تکرار شود. در ادامه این مراسم از دیگر محصولات گوگل مانند پیکسل 5 و کروم کست جدید به همراه گوگل تی وی رونمایی شد که در ترنجی آنها را پوشش خواهیم داد پس با ما همراه باشد و مثل همیشه منتظر نظر شما عزیزان درباره این محصولات جدید گوگل هستیم.

اشتراک در
اطلاع از
3 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
MohammadFarhaadi

حیف از پیکسل که تولید و طراحیش دست گوگله!اگر میداد شرکتای دیگه براش میزدن مثل نکسوز خیلی بهتر بود.

Mahdi

الان چیشد؟ اسنپ۷۶۵ هست؟ دوربین دومش چیه؟

Milad7

چیه این 😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سپهر سهرابی