حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت MIUI 13 شیائومی Mi 11 Lite منتشر شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، شیائومی

گوشی‌های سری Mi 11 شیائومی بی شک از محبوب‌ترین محصولات این کمپانی طی سال گذشته هستند. این خانواده، محصولات زیادی را در خود جای داده است. شیائومی Mi 11 Lite، یک محصول پر فروش در جهان محسوب می‌شود. در خبری تازه، آپدیت MIUI 13 شیائومی Mi 11 Lite 4G منتشر شده است.

آپدیت اندروید ١٢ و MIUI 13 شیائومی Mi 11 Lite 4G به طور جهانی

شیائومی در سال ٢٠٢١، گوشی Xiaomi Mi 11 Lite را رسماً معرفی کرده بود.

 

شیائومی می ۱۱ لایت باریک ترین گوشی مجهز به 5G رسما معرفی شد

 

به گفته Ankit، این گوشی که پیش‌تر با اندروید ١١ و رابط کاربری MIUI 12 ارائه شده بود، اکنون به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است. شیائومی Mi 11 Lite، دستگاهی جذاب از شیائومی است که چینی‌ها بر روی طراحی کم نظیر آن نسبت به رقبا، مانور زیادی داده‌اند. این گوشی، امروز اولین به روزرسانی اساسی خود را دریافت نموده است.

ما انتظار داریم که حداقل ٢ به روزرسانی اساسی برای شیائومی Mi 11 Lite 4G ارائه شود که امروز، اولین به روزرسانی این دستگاه میان رده از راه رسیده است. بخش جذاب ماجرا، مربوط به مناطق عرضه این به روزرسانی است؛ چرا که شیائومی Mi 11 Lite 4G رام گلوبال، هم اکنون برای اولین بار این به روزرسانی را دریافت کرده است! در نتیجه اگر در بازار ایران هم باشید و Mi 11 Lite شما نیز دارای رام گلوبال باشد، می‌توانید طی چند روز تا چند هفته آینده، آپدیت MIUI 13 شیائومی Mi 11 Lite را بر روی دستگاه خود نصب کنید. البته هم اکنون این به روزرسانی برای کاربران پروژه Mi Pilot هم قابل دسترسی است. اما فعلاً عموم کاربران نمی‌توانند در حال حاضر آن را دریافت کنند. البته این موضوع، جای هیچ نگرانی ندارد.

آپدیت MIUI 13 شیائومی Mi 11 Lite 4G

این به روزرسانی، به صورت نهایی و پایدار عرضه شده است و حجم چند گیگابایتی را داراست. همچنین شیائومی برای اولین بار، وصله امنیتی ژانویه ٢٠٢٢ را در این گوشی ارائه می‌دهد. اگر مشکلات و باگ‌های احتمالی را در نظر نگیریم، نصب رابط کاربری MIUI 13 می‌تواند به افزایش سرعت چشمگیر گوشی شما کمک کند. در صورتی که این به روزرسانی Mi 11 Lite برای شما در ایران منتشر شده است، حتماً ما را از این موضوع مطلع کنید!

نظر شما در مورد انتشار آپدیت MIUI 13 و اندروید ١٢ برای Mi 11 Lite 4G چیست؟ آیا این گوشی را می‌پسندید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Moha777

سلام شما مطمئنید؟
چون هنوز پرچم دارا نگرفته ؟
واسه ما کی میاد؟
ممنون

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️