حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G شیائومی در هند ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، شیائومی

ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G حدود ۱۱ ماه پیش در چین رونمایی شد. رونمایی برای بازار جهانی حدود ۶ ماه پیش انجام شد. این دستگاه با رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید ١١ رونمایی شد و حالا نوبت به آن است که آپدیت اندروید ۱۲ را دریافت کند. امروز آپدیت اندروید ۱۲ ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G شیائومی در هند ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۲ ردمی نوت ۱۱ پرو پلاس 5G شیائومی

اکنون پس از گذشت شش ماه از عرضه در بازار جهانی، این گوشی هوشمند اولین آپدیت بزرگ خود را در هند دریافت می کند. جدیدترین به روز رسانی نرم افزاری برای این گوشی در نهایت نسخه اندروید را به 12 می‌رساند.

بله، شیائومی عرضه به‌روزرسانی اندروید 12 برای Redmi Note 11 Pro Plus 5G را در هند آغاز کرده است. به روز رسانی سیستم جدید برای این دستگاه با نسخه سیستم عامل V13.0.1.0.SKCINXM ارائه می شود.

در لیست تغییرات هیچ چیزی در مورد ویژگی های جدید ذکر نشده است. با این حال، تأیید می کند که این آپدیت با وصله امنیتی آگوست 2022 ارائه می شود.

به‌روزرسانی سیستم OTA در حال حاضر به صورت دسته‌ای در حال ارائه است و باید در روزهای آینده به دست همه کاربران برسد.

Note 11 Pro Plus 5G

Note 11 Pro Plus 5G

با این حال حتی پس از این آپدیت هم Redmi Note 11 Pro Plus 5G نسخه قدیمی اندروید را به همراه وصله‌های امنیتی قدیمی‌تر اجرا می‌کند. با این سرعت ارایه آپدیت شیائومی، ما مطمئن نیستیم که چه زمانی دستگاه به اندروید 13 به روز می شود. برای مقایسه بد نیست بدانید که آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A52 سامسونگ به صورت آزمایشی در هند ارایه شده است. همچنین شایعه شده که آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 تا پایان پاییز امسال باید رسما عرضه شود.

عرضه به‌روزرسانی نرم‌افزار شیائومی کند است. از سوی دیگر، برندهایی مانند Oppo و Vivo روند ارایه آپدیت خود را بهبود بخشیده اند. در حال حاضر، شیائومی تنها برند بزرگ جهانی گوشی های هوشمند است که از نظر پشتیبانی نرم افزاری عقب مانده است.

اگرچه شیائومی وعده سه به‌روزرسانی اندروید و چهار سال به‌روزرسانی امنیتی را برای برخی دستگاه‌های میان‌رده و پریمیوم خود داده است، اما در ارائه به‌روزرسانی‌ها کند بوده است. امیدواریم، شرکت قبل از اینکه خیلی دیر شود، خود را بهبود بخشد.

نظر شما درباره عملکرد ارایه آپدیت شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)