حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ریلمی GT Neo 3 با چه مختصه‌هایی به عرضه رقابت پا می‌گذارد؟

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، ریلمی، شایعات

ریلمی GT Neo و ریلمی GT Neo 2، محصولاتی با ارزش خرید بالا از این کمپانی بودند که عملکرد آ‌ن‌ها، واقعاً تحسین برانگیز بود. هم اکنون، زمان زیادی از رونمایی Realme GT Neo 2 نمی‌گذرد. اما اکنون، برخی از مشخصات ریلمی GT Neo 3 پیش از معرفی آن فاش شده است.

ریلمی GT Neo 3 و جزئیات فاش شاه از آن

ریلمی چند ماه قبل GT Neo 2 را با Snapdragon 870 معرفی کرد.

 

ریلمی GT Neo 2 با اسنپدراگون ٨٧٠ و قیمت ٣٧۴ دلاری معرفی شد

 

بنابر گزارش GizChina، ریلمی یکی از بازیگران مطرح بازار گوشی‌های هوشمند در جهان است. این کمپانی نوپا، به طور فعال در این حوزه فعالیت کرده است و رشد قابل توجهی را تجربه کرده است. همان گونه که گفتیم، یکی از جدیدترین گوشی‌های قاتل پرچمدار ریلمی، GT Neo 2 نام دارد. در همین فاصله، ریلمی قصد دارد تا در آینده‌ای نزدیک، سری Realme 9 و صد البته، جانشین Realme GT Neo 2 را روانه بازار کند.

پیش از این، اطلاعاتی وجود داشتند که در آن‌ها، ادعا شده بود Realme GT Neo 3 یکی از اولین گوشی‌های مجهز به مدیاتک Dimensity 8000 خواهد بود. اخیراً یکی از افشاگران چینی، در مورد جانشین ریلمی GT Neo 3 صحبت‌هایی را مطرح کرده است؛ این صحبت‌ها، برخی از مشخصات Realme GT Neo 3 را نیز شامل می‌شوند. در همین راستا، این افشاگر ادعا می‌کند که GT Neo 3 مجهز به باتری پر ظرفیت ۵,٠٠٠ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژر ۶۵ واتی، ٨ یا ١٢ گیگابایت حافظه رم از نوع LPDDR4X، ١٢٨ یا ٢۵۶ گيگابايت حافظه داخلی از نوع UFS 3.1 خواهد بود. نمایشگر ۶.۶٢ این گوشی نیز از نوع AMOLED خواهد بود و رفرش ریت آن نیز برابر با ١٢٠ هرتز است.

گفته می‌شود که دوربین اصلی سه گانه Realme GT Neo 3، از سنسورهای ٢+۵٠+۵٠ مگاپیکسلی بهره گیری می‌کند. سنسور اصلی این گوشی، IMX766 سونی و سنسور دوربین فوق عریض نیز ISOCELL JN1 خواهد بود. این شبیه به سیستم دوربین Realme GT 2 Pro است. در نهایت، این افشاگر اعلام کرد که اطلاعات بیشتری از گوشی جدید ریلمی در دسترس نیست.

رشد ریلمی بیشتر از رقبای بزرگ!

فروش بازار موبایل جهانی، مجدداً به سیر صعودی خود بازگشته است. از طرف دیگر، محبوبیت گوشی‌های 5G نیز افزایش پیدا کرده است. هم اکنون، زیر ساخت‌های اینترنت 5G در مناطقی همچون آمریکا، چین، ژاپن و دیگر کشورها، در دست بهره برداری است. بنابراین، ممکن است این موضوع دلیلی برای کند بودن افزایش فروش این محصولات باشد.

به هر حال، کارشناسان مؤسسه CounterPoint Research، بازار گوشی‌های هوشمند در فصل سوم ٢٠٢١ را تحلیل کرد‌ه‌اند و می‌گویند که فروش گوشی‌های هوشمند 5G، رشد سالانه ١٢١ درصدی را تجربه کرده است. اما از طرف دیگر، ریلمی هم به طور فعال میزان فروش خود را افزایش داده است. رشد مثبت ٨٣١ درصدی ریلمی، مشخصاً اتفاق بزرگ و کم نظیری در تاریخ این حوزه است.

به گفته تحلیلگران، یکی از دلایل اصلی رشد فروش محصولات ریلمی، سبد خرید متنوع گوشی‌های 5G این کمپانی است که غالباً نیز دارای قیمت معقولی هستند. بازاریابی تهاجمی ریلمی نیز یکی دیگر از دلایل موفقیت آن است. ریلمی رسماً اعلام کرده است که می‌خواهد به بیش از ١٠٠ میلیون کاربر شبکه 5G، گوشی‌های خود را بفروشد.

نظر شما در مورد مشخصات و ویژگی‌های فاش شده از ریلمی GT Neo 3 چیست؟ آیا از عملکرد کلی ریلمی رضایت دارید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
meiyou

ؤیلمی تو دروبینا یکمی کم کاری میکنه متاسفانه وگرنه شیائومی رو میذاشت تو جیب چپش

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️