حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل ۲۰۲۲ آیفون SE همچنان همان طراحی قدیمی را خواهد داشت

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

اوایل سال 2021 برخی شایعات از طراحی ظاهری مدرن تر برای آیفون SE بعدی صحبت می کردند. با این حال اکنون، از طریق یک «به‌روزرسانی» برای یکی از این شایعات، به ما گفته می‌شود که در واقع آیفون SE (2022) همان طراحی آیفون SE (2020) را خواهد داشت که در واقع از طراحی آیفون 8 (مدل سال ۲۰۱۷) استفاده مجدد کرده است. به این صورت مدل ۲۰۲۲ آیفون SE همچنان همان طراحی قدیمی را خواهد داشت.

مدل ۲۰۲۲ آیفون SE

تکرار طراحی iPhone 8 در سال ۲۰۲۲ قطعاً در دنیای موبایل نامناسب به نظر می‌رسد، زیرا تقریباً همه تلفن‌ها، از جمله نمونه‌های ارزان قیمت، به طراحی «تمام صفحه» رضایت می‌دهند. با این حال، آیفون SE جدید هیچ کدام از اینها را نخواهد داشت.

هر چند به نظر می رسد خریداران آیفون SE اهمیتی نمی دهند که طراحی دستگاهشان چقدر قدیمی است، تا زمانی که ارزان ترین آیفون موجود باشد، آن را می خرند. البته مدل ۲۰۲۲ بدون پیشرفت نخواهد بود و این بار، پشتیبانی از 5G نیز وجود خواهد داشت.

آیفون SE احتمالاً عجیب‌ترین محصول موبایل اپل، است. مثلا درباره چرخه‌ی تازه‌سازی دو ساله‌اش فکر کنید که که در برندهای دیگر، حتی در مجموعه‌ی خود اپل چنین چیزی وجود ندارد. همچنین چهارسال است که طراحی این گوشی اصلا تغییری نداشته و با تغییرات داخلی دوباره به فروش می رسد. اما باز هم هیچ یک از اینها مهم نیست، مردم به خرید آیفون SE ادامه می دهند، زیرا این تنها آیفون ارزان قیمت است.

طراحی آیفون SE چه زمانی به روز می شود؟

به هر حال در سال 2024، آیفون SE باید طراحی شبیه آیفون XR یا آیفون 11 را داشته باشد، فقط با اندازه صفحه نمایش کمی کوچکتر. همچنین سیستم تشخیص چهره Face ID را دریافت نمی کند، اما ظاهراً با یک سنسور Touch ID تعبیه شده در دکمه پاور عرضه می شود. این یعنی نسل بعدی آیفون SE که ۲ سال دیگر عرضه می شود این تغییرات طراحی را خواهد داشت. سالی که مشخص نیست ترند طراحی موبایل به چه سمتی می رود و کاربران باز باید طراحی ۶ سال قدیمی تر آیفون XR را داشته باشند.

نظر شما چیست؟ طرفدار iPhone SE هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)