حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ Flex S، Flex G، Flex Note و Flex Slidable : نمایشگرهای منعطف سامسونگ در CES 2022

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ

اولین مرتبه ۶ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم سامسونگ دیسپلی نام های Flex S و Flex B را ثبت کرد. این نام ها روی محصولات منعطف جدید سامسونگ دیسپلی قرار گرفته و در CES 2022 رونمایی شد. سامسونگ Flex S، Flex G، Flex Note و Flex Slidable نمایشگرهای منعطف سامسونگ در CES 2022 هستند.

سامسونگ Flex S، Flex G، Flex Note و Flex Slidable

نمایشگرهای سری Samsung Flex با نام های Flex S، Flex G، Flex Note و Flex Slidable در نمایشگاه CES 2022 رونمایی شدند. غول فناوری کره ای برای ارایه نمایشگرهای مختلف در جهان شهرت دارد. بنابراین، تعجب آور نیست که بخش نمایشگر سامسونگ چندین نسخه تاشو را در قالب نمونه های اولیه و مفهومی به نمایش گذاشته باشد. سامسونگ چهار نوع فناوری تاشو را در CES 2022 به نمایش گذاشته است.

نمایشگر تاشو ۳ لا سامسونگ با ۲ لولا

نمایشگر تاشو ۳ لا سامسونگ با ۲ لولا

سامسونگ Flex S یک نمایشگر سه تایی است که هنگام باز شدن حالت صفحه نمایش بزرگتر را ارائه می دهد. جدای از آن، این شرکت کره ای در نمایشگاهی که اخیراً برگزار شد، یک نمایشگر کشویی به نام Flex Slidable را به نمایش گذاشت. هوآوی، اوپو، موتورولا و سایر برندهای پیشرو نیز در گذشته شانس خود را در دستگاه‌های تاشو امتحان کرده‌اند. با این حال، سامسونگ از نظر فناوری تاشو از سایر شرکت های فناوری پیشی گرفته است.

به نظر می رسد Flex S یک نسخه ارتقا یافته از پنل های دولا (تک لولا) موجود باشد. دلیل نام گذاری این پنل آن است که وقتی به داخل و بیرون تا می‌شود، شکل S را می‌سازد. در حقیقت این پنل در یک لولا به داخل و در یک لولا به بیرون تا می شود.

پنل Flex G با دو لولا که هر دو به داخل می شوند ارایه می شود. وقتی دستگاه هنوز کاملا جمع نشده باشد شکل “G” را تشکیل می دهد. به گفته سامسونگ، صفحه نمایش G شکل دوام بیشتری را ارائه می دهد زیرا صفحه نمایش در برابر خراش های تصادفی و ضربه های خارجی محافظت می شود.

سامسونگ Flex Slidable و Flex Note

پنل Flex Slidable شباهت زیادی به کانسپت Find X 2021 دارد. با این حال، مکانیسم متفاوتی را اتخاذ می کند. علاوه بر این، سامسونگ بیان می کند که صفحه نمایش Slidable به سادگی با فشار دادن یک دکمه باز می شود. Flex Slidable می تواند در چندین سناریو مفید باشد. به عنوان مثال، می تواند به عنوان یک وسیله جانبی برای دسترسی به برنامه ها کار کند.

پنل Flex Note نگاه سامسونگ به نمایشگرهای تاشو برای نوت بوک و لپ تاپ است. در واقع، این به سادگی یک نسخه بزرگتر از مکانیسم نمایشگر تاشو عمودی است که در Galaxy Fold استفاده شده است. نیمه پایینی صفحه به عنوان صفحه کلید روی صفحه عمل می کند. متناوبا، می تواند در موارد استفاده چندگانه، بر اساس وظیفه فعلی، مفید باشد. با این حال، این فناوری جذاب بعید است به این زودی ها عملی شود.

اجازه بدهید ویدیو کوتاه معرفی این پنل های سامسونگ فلکس در CES 2022 را با هم ببینیم:

 

 

نظرشما درباره فناوری های جدید نمایشگر تاشو سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
galaxy note13 pro max

دم سامسونگ گرم
فناوری‌های جدید، یکی پس از دیگری

vahid

واقعا آفرین داره به این شرکت با این نوآوری هایی که داره جهان آینده رو شکل میده،،هر سال به فکر پیشرفت هستن و ی چیز جدید رو میکنن و زندگی تمام مردم دنیا رو بهتر و راحتر و مدرنتر میکنن،،دمشون گرم
وقتی پیشرفت کره رو تو هر زمینه ای میبینم فکرم میره سمت ۴۳ سال پیش که کشور ما کجا بود و کره کجا بود تو صنعت،تازه با این فرق که ما ذخایر انرژیمون اصلا قابل قیاس با کشور کره نبود و نخواهد بود از هر لحاظ از لحاظ منابع کمتر کشوری به کشور ما میرسه،،موندم ۴۳ سال پیش چیو دادیم و چیو گرفتیم،روز به روز پسرفت و ی کشور مصرف کننده اونم با جیب کوچیک مردمش به لطف بخور بخور های اهل اسلامش از بزرگه تا کوچیکه،،شاید ۴۳ سال پیش اگه ی خطای انسانی صورت میگرفت و ی موشک به هواپیمایی که از فرانسه میومد و حامل سوغاتی از قم بود میخورد الان به جای اینکه داشتم به سامسونگ تبریک و دست مریزاد میگفتم داشتم از پیشرفت در سطح جهانی ی شرکت صنعتی از کشور خودم لذت میبردمو به ایرانی بودنم افتخار میکردم

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)