حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ دیسپلی نام های Flex S و Flex B را ثبت کرد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

سامسونگ دیسپلی بازو اصلی این شرکت کره ای در پیشرو بودن برای تولید گوشی های تاشو با نمایشگر منعطف است. حدودا یک ماه و نیم پیش بود که نمایشگرهای تاشو، رول شونده و UDC (دوربین زیر نمایشگر) جدید سامسونگ رونمایی شدند. به تازگی اما سامسونگ دیسپلی نام های Flex S و Flex B را ثبت کرده است. از این اسم ها برمی‌آید که با پنل های منعطف روبه‌رو هستیم.

نام های تچاری Flex S و S Flex در کنار Flex B برای سامسونگ دیسپلی ثبت شد

سامسونگ دیسپلی در تاریخ ۱ جولای ۲۰۲۱ (۴ روز پیش) برای نام های تجاری S Flex ، Flex S ، Flex B در کره جنوبی به اداره مالکیت معنوی کره (KIPO) یک درخواست ثبت ارائه داده است. در توضیحات عنوان شده که این نام های برای مصارف زیر استفاده می شوند:

شرح علامت تجاری سامسونگ Flex S ، Flex B و S Flex

  1. ۱- صفحه نمایش تلفن های هوشمن
  2. ۲- نمایشگر کامپیوتر
  3. ۳- نمایشگر تبلت
  4. ۴- صفحه LCD بزرگ
  5. ۵- صفحه نمایش OLED

هنوز مشخص نیست که دقیقاً از نام های Flex S، Flex S، Flex B برای چه محصولات مشخصی استفاده خواهد شد. نام Flex در حال حاضر فقط توسط سامسونگ دیسپلی برای نمایشگر Infinity Flex استفاده می شود.

نمایشگر سامسونگ Infinity Flex رسما معرفی شد

این نام های تجاری جدید ممکن است نوع جدیدی از نمایشگرهای انعطاف پذیر باشد که برای گوشی های هوشمند تاشو سامسونگ استفاده خواهد شد. اینجا می توانید درخواست های ثبت نام تجاری سامسونگ را برای نام های “فلکس بی” و “اس فلکس” در کنار “فلکس اس” ببینید:

یکی از گزینه های احتمالی شاید Galaxy Z Fold 3 باشد. این تلفن هوشمند تاشو برای اولین بار با S Pen سازگار خواهد شد. برای این منظور، صفحه نمایش باید بهینه شود. شاید به گونه ای که نام جدیدی هم به خود بگیرد. با این حال و با توجه به بازه زمانی من فکر نمی کنم این احتمال وجود داشته باشد. زیرا Z Fold 3 و گلکسی زد فلیپ ۳ تاریخ ۲۰ مرداد رسما معرفی خواهند شد.

تاریخ برگزاری مراسم Unpacked با رونمایی از گوشی‌های منعطف مشخص شد: ٢٠ مرداد ١۴٠٠

اردیبهشت امسال بود که سامسونگ دیسپلی چندین فناوری جدید صفحه نمایش را رونمایی کرد که شامل پنل S-Foldable، تلفن هوشمند با صفحه رول شونده و نمایشگر دوربین Under Panel Camera یا دوربین زیر نمایشگر بود. این شرکت همچنین اعلام کرد که در حال توسعه یک صفحه نمایش OLED انعطاف پذیر ۱۷ اینچی است که برای لپ تاپ های تاشو در نظر گرفته شده است. ممکن است درخواست های جدید ارتباطی با این موضوع هم داشته باشد.

نمایشگرهای تاشو، رول شونده و UDC (دوربین زیر نمایشگر) جدید سامسونگ رونمایی شدند

مدتی است شایعات مبنی بر عرضه گلکسی Galaxy Fold Tab در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر شده است. همچنین به نظر می رسد این شرکت روی دستگاهی کار می کند که می تواند دو بار تا شود.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید نام های تجاری جدید برای چه محصولاتی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)