حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی رول شونده Oppo سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ رسما معرفی خواهد شد

نوشته

3 سال قبل | 7 دیدگاه | اوپو

به نظر می رسد که گوشی رول شونده ترند بعدی است. برندهای زیادی از جمله ال جی، سامسونگ و اوپو رسما یا تلویحا اعلام کرده اند  که گوشی رول شونده آن ها در راه است. امروز رسما مشخص شده که گوشی رول شونده Oppo سه شنبه ۲۷ آبان ۹۹ رسما معرفی خواهد شد.

گوشی رول شونده Oppo

رویداد سالانه اوپو با نام INNO DAY معمولاً یک رویداد بسیار مورد جالب است. اینطور مشخص شده است که تولید کننده چینی فناوری های جدید و نفسگیر خود را که در حال توسعه است به نمایش می گذارد. امسال این مراسم فردا دوشنبه ۲۷ آبان ۹۹ برگزار خواهد شد. پوستر جدید منتشر شده توسط OPPO یک دستگاه مفهومی با صفحه نمایش قابل جمع شدن را نمایان می کند.

این تصویر با عنوان زیر در Weibo منتشر شده است:

“صفحه بزرگ؟” صفحه کوچک؟ صفحه بی نهایت؟ در آینده، تلفن همراه شما ممکن است آزادانه جمع شود. “

پوستر یک رندر از تلفن را با صفحه نمایش خمیده به همراه مکانیسمی نشان می دهد که می تواند برای تغییر اندازه کشیده یا جمع شود.

گوشی رول شونده اوپو

گوشی رول شونده اوپو

اوپو به لیست تولیدکنندگان دیگری که روی تلفن دارای صفحه نمایش قابل رول شدن می کنند، می پیوندد. این لیست تولیدکنندگانی مانند TCL را در اختیار دارد که اوایل امسال یک گوشی قابل رول را به نمایش گذاشت. نمونه اولیه فعال حتی ماه گذشته لو رفت. همچنین ال جی نیز هم هست که در سال 2019 یک گوشی با طراحی رول را به ثبت رسانده و ممکن است قصد داشته باشد در آینده ای نزدیک یکی را به عنوان یکی از محصولات Explorer Project خود به بازار عرضه کند.

اوایل این ماه، حق ثبت اختراع OPPO برای دستگاهی با صفحه نمایش قابل چرخش توسط اداره دارایی معنوی چین منتشر شد. این احتمال وجود دارد که دستگاهی که در رویداد فردا به نمایش در می آید بر اساس این حق ثبت اختراع باشد.

پست Weibo از OPPO به وضوح می گوید این یک دستگاه مفهومی است، بنابراین امیدوار نباشید که به زودی خریداری کنید. با این وجود حتی طرح مفهومی چنین دستگاهی هم جذاب است، اینکه ببینیم دید شرکت ها به آینده چطور است.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی رول شونده اوپو هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
7 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Auroro

ای بابا تازه به سامسونگش عادت کرده بودیم

SHREK

اگه عادت کردی پس دیگه مشکلی نیست.

Auroro

امیدوارم یچی خوب بده بیرون که با ناخن خش نیوفته، تو چی فکر میکنی؟ میخواد سری رول شونده رو جایگزین نوت کنه؟

یا حتی ممکنه جایگزین تاریخ عرضه ی نوت کنه و نوت رو دیرتر یا زودتر معرفی کنه

SHREK

هیچ کدوم جایگزین نوت نمیشن. رول شونده اگر نشه براش از شیشه استفاده کرد احتمالش بالاست که حتی بدون ناخن هم خش بیفته. همش جمع میشه باز میشه. ولی اگه از شیشه بشه براش استفاده کرد از تاشو بهتره. اگر واقعا سری نوت حذف کنه سری S میده با فولد یا رول شونده. سری A و M و F هم که سالی 10 تا 20 مدل معرفی میکنه.

persepolis

سلام ممنون
گوشی رنو هم بزارید
پنتش تازه ثبت شده
دوربین سلفیش بیرون روندش دایره ای جالبه!.

persepolis

اوپو رنو 5 جی

Milad7

اوپو از سردمداران تغییرات بنیادین در اسمارت فون ها هستش… 🙂

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)