حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نمایشگاه CES 2022 در دی ماه سال آینده و به صورت حضوری برگزار خواهد شد

همه گیری ویروس کرونا، که در یک سال گذشته تمامی کشور های جهان را به نوعی درگیر خود کرده است، بسیاری از رویداد ها را تعطیل کرده و شرکت ها را به فکر ابداع روش های جدید برای معرفی محصولات خود به مصرف کنندگان سوق می دهد. یکی از این رویداد های جذاب، CES می باشد که به بزرگترین نمایشگاه محصولات الکترونیکی معروف است. حال در جدیدترین گزارش منتشر شده می شنویم که نمایشگاه CES 2022 در دی ماه سال آینده و به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

نمایشگاه CES 2022

نمایشگاه CES به طور معمول و هر ساله در شهر لاس وگاس واقع در ایالت نوادا ایالت متحده برگزار می شد. امسال اما، این رویداد به صورت کاملاً آنلاین برگزار شد؛ با این حال، به نظر می رسد این رویه فقط یکبار اتفاق افتاده و در سال 2022 برگزارکنندگان اجازه دارند به صورت حضوری در کنفرانس، که برای تاریخ 5 تا 8 ژانویه برنامه ریزی شده است، شرکت کنند.

طبق یک اعلامیه مطبوعاتی، گری شاپیرو، مدیر عامل CTA (انجمن فناوری مصرف کننده)، “هیجان زده” است که نمایشگاه CES به “خانه خود که بیش از 40 سال در آنجا حضور داشته” باز می گردد.

نمایشگاه CES 2022

نمایشگاه CES 2022

قرار است برنامه های متنوعی به صورت حضوری در نمایشگاه CES (Consumer Technology Association) برای بازدیدکنندگان در سال 2022 برگزار شود که با روند واکسیناسیون فعلی، کاملاً منطقی به نظر می رسد.

CES 2022 ممکن است اولین رویداد فناوری بزرگی نباشد که در دوران کرونا به طور حضوری برگزار می شود؛ چراکه قبل از آن و MWC 2021 نیز، که پیش از این در بارسلونا اسپانیا برگزار می شد، امسال با نسخه شانگهای عوض شده و در ماه ژوئن برگزار می شود.

GSMA بر خلاف CTA، در مورد جزئیات برگزاری حضوری کنگره جهانی موبایل اطلاعاتی را منتشر نکرده است، اما اگر اروپا تعداد مبتلایان کویید خود را منفی نگه دارد، ممکن است این رویداد در طول تابستان و در بارسلونا نیز برگزار شود.

10 مورد از جذاب ترین محصولاتی که در CES 2021 رونمایی شدند

نظر شما راجع به نمایشگاه CES 2022 چیست؟ البته تا شروع این رویداد زمان نسبتا زیادی باقی مانده اما با این حال، انتظار داریم شاهد معرفی محصولات الکترونیکی متنوع و جذابی در آن باشیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی