حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر نام سامسونگ موبایل به Samsung MX : مراسم CES 2022 سامسونگ ۱۴ دی ۱۴۰۰

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

چند روز پس از انتشار اخباری مبنی بر اینکه  Samsung Mobile Communications، بخش تلفن و تبلت خود را به یک بخش بزرگ‌تر لوازم الکترونیکی مصرفی تبدیل می‌کند، سامسونگ اعلام کرد که نام آن را نیز تغییر می‌دهد. از این پس، کسب و کار تولید گوشی سامسونگ با نام Samsung MX شناخته می شود. این نام گذاری به Mobile Experience یا تجربه همراه (موبایلی) اشاره دارد.

Samsung MX

این تعییر از همین امروز اعمال می شود و از این پس نام جدید در تمام ارتباطات رسمی شرکت استفاده خواهد شد. بر اساس بیانیه مطبوعاتی، تغییر نام به Samsung MX برای تأکید بر مسیر جدیدی که این شرکت با تجارت تلفن همراه خود در پیش خواهد گرفت، یعنی تمرکز بیشتر بر تجربه کاربر، خدمات و ایجاد یک اکوسیستم سالم که فراتر از موارد دیگر آن است، ضروری بود.

آقای TM Roh به عنوان رئیس جدید تجارت MX گفت:

ما هیجان زده هستیم که تغییر نام کسب و کار خود را پس از دهه ها نوآوری و رهبری در صنعت موبایل اعلام کنیم. ما معتقدیم که این تغییر نام به ما کمک می‌کند تا عصر جدیدی را در نوآوری‌های تلفن همراه آغاز کنیم که در آن می‌توانیم امکانات هیجان‌انگیزتری را برای کاربران Galaxy ایجاد کنیم.

دوربین Galaxy S22

تاریخ مراسم CES 2022 سامسونگ

سامسونگ همچنین اعلام کرد که به طور کامل به نمایشگاه Consumer Electronics Show 2022 یا CES 2022 در لاس‌وگاس بازخواهد گشت و سخنرانی اصلی آن برای تاریخ ۱۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۶ صبح به وقت تهران برنامه ریزی شده است. سخنرانی اصلی ارائه محصولات و خدمات جدید خواهد بود و انتظار می رود Galaxy S21 FE یکی از معرفی ها باشد.

سامسونگ قرار است تلاش های چندجانبه خود را برای کمک به پایدارتر کردن زندگی روی زمین معرفی کند و بر نیاز همه افراد به مشارکت در کاهش تغییرات آب و هوایی در هر کجا که هستند تأکید کند. این شرکت همچنین جدیدترین فناوری‌های نوآورانه خود را معرفی خواهد کرد تا به کاربران کمک کند تا از شیوه‌های زندگی غنی‌تر بر اساس خدمات بهینه و سفارشی‌شده برای هر فرد، همراه با تجارب بهبود یافته از ارتباط با یکدیگر لذت ببرند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییر نام چطور آینده سامسونگ را تغییر دهد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

سامسونگ ام ایکس؟! ام ایکس پلیر مثلا؟! :))

ali karimi

سامی مویابل شد سامی ام ایکس، حالا باید دید منظورش از ایکس X چیه که اضافه کرده

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)