حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نوکیا C100 و C200 رسما معرفی شدند: اندروید ۱۲ و قیمت از ۹۹ دلار

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | نوکیا

نوکیا با وجود ورود به دنیای اندروید و جاه‌طلبی‌های روی کاغذ در زمینه پرچمدارهای اندرویدی اما در این بخش خیلی موفق نبود. با این حال این شرکت همچنان سهم مناسبی را می تواند در بخش اقتصادی داشته باشد. در همین راستا CES 2022 مکانی برای این شرکت است که از ۵ موبایل جدید رونمایی کند. در این مطلب با ۲ محصول جدید در خانواده Nokia C آشنا خواهیم شد. نوکیا C100 و C200 رسما معرفی شدنده اند که با اندروید ۱۲ و قیمت آغازین ۹۹ دلار عرضه می شوند.

گوشی های 4G جدید نوکیا برای سال ۲۰۲۲

خب در ابتدا باید بگویم که نوکیا C100 و C200 در بخش مشخصات سخت افزاری بسیار شبیه به یکدیگر هستند ولی در طراحی نه. متاسفانه با اینکه گوشی های اقتصادی سهم بالایی از فروش شرکت ها را دارند اما در هنگام معرفی آن ها حتی گاها زحمت ارایه چند تصویر مناسب را خود نمی دهند.

با این وجود ما در ترنجی تلاش می کنیم تفاوت بین این ۲ گوشی را برای شما شرح دهیم.

گوشی های جدید نوکیا در CES 2022 - به ترتیب از چپ به راست : نوکیا ۲۷۶۰ مدل 4G (گوشی ساده تاشو) - نوکیا C100 - نوکیا G400 - نوکیا C200 و نوکیا G100

گوشی های جدید نوکیا در CES 2022 – به ترتیب از چپ به راست : نوکیا ۲۷۶۰ مدل 4G (گوشی ساده تاشو) – نوکیا C100 – نوکیا G400 – نوکیا C200 و نوکیا G100

در حقیقت گوشی تصویر اصلی مطلب (تصویر اول) که حاشیه های ضخیمی برای نمایشگر دارد همان نوکیا C100 است. این ارزان ترین گوشی اندرویدی معرفی شده این بین است.

از سمت راست دومین گوشی هم می شود نوکیا C200 که حاشیه های کمی کمتری دارد و ناچ قطره طور آن دوربین سلفی را ارایه می کند.

هر دو دستگاه به تراشه مدیاتک Helio A22 مجهز شده اند. همچنین حداکثر حافظه رم و حافظه داخلی آن ها به ترتیب ۳ و ۳۲ گیگابایت خواهد بود. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری انرژی آن ها را تامین می کند و پورت شارژر اینجا مشخص نیست.

یک دوربین تکی روی قاب پشتی و یک دوربین سلفی هم وجود دارد که مشخصات آن ها اعلام نشده است اما حدس کم خطایی خواهد بود که اگر به ترتیب آن ها را ۸ و ۵ مگاپیکسلی بدانیم.

Nokia C100

Nokia C100

قیمت نوکیا C100 و نوکیا C200

هر دو گوشی اقتصادی سری C نوکیا برای سال ۲۰۲۲ با سیستم عامل اندروید ۱۲ ارایه می شوند. هنوز مشخص نیست که نسخه Go آن است یا نه اما بعید نیست که باشد.

نوکیا برای این دو گوشی به ترتیب قیمت های ۹۹ و ۱۱۹ دلار را ارایه می کند. با توجه به اتصال 4G آن ها و سیستم عامل اندروید ۱۲ شاید خیلی هم قیمت بدی نباشد. نظر شما درباره گوشی های جدید نوکیا چیست؟ در مطالب بعد با گوشی های خانواده G و گوشی تاشو نوکیا ۲۷۶۰ آشنا خواهیم شد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)