حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

مدل اولیه Xiaomi 12 Ultra فاش شد: ماژول دوربین غول پیکر!

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | شایعات، شیائومی

در حال حاضر، دو گوشی از سری شیائومی ١٢، با نام‌های شیائومی ١٢ و شیائومی ١٢ پرو معرفی شده‌اند. اما احتمال دارد که در آینده‌ای نزدیک، شاهد ارائه شیائومی ١٢ اولترا نیز باشیم. در همین حین، مدل اولیه Xiaomi 12 Ultra فاش شده است!

مدل اولیه Xiaomi 12 Ultra نشان دهنده ماژول دوربین غول آسا است!

گوشی Xiaomi 12 Ultra هنوز رونمایی نشده و در شایعات حضور دارد.

 

رندرهای شیائومی ۱۲ اولترا با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی Leica را ببینید

 

به گزارش GizChina، دقیقاً یک هفته از رونمایی سری شیائومی ١٢ می‌گذرد. این گوشی‌ها، طراحی بسیار جذابی دارند و به همین دلیل، توانسته‌اند آمار فروش بسیار خوبی را در چین به ثبت برسانند. حال، شایعاتی وجود دارند که حاکی از پیوستن عضو جدید این خانواده، یعنی شیائومی ١٢ اولترا به آن است! ظاهراً شیائومی ١٢ اولترا تا کمی بیش از ١ ماه دیگر، پا به عرصه وجود می‌گذارد. اگر شیائومی ١٢ اولترا معرفی شود، مطمئناً این دستگاه تبدیل به پرچمدار اصلی چینی‌ها شده و رقیبی قدرتمند برای دیگر برندها خواهد بود.

طبق جزئیات و اطلاعات فاش شده از سوی افشاگران مختلف، شیائومی ١٢ اولترا به کل از نظر طراحی با دیگر گوشی‌های این خانواده متفاوت خواهد بود و اصلاً شبیه به شیائومی ١٢ نخواهد بود. اما در مورد طراحی و ظاهر نهایی این دستگاه پرچمدار، نگرانی‌های زیادی وجود دارد. اجازه بدهید تا نگاهی به این تصاویر بیندازیم.

در همان نگاه اول، شما می‌توانید به سادگی متوجه بزرگی شاسی این گوشی شوید. مطمئناً کارکرد یک دستی با این گوشی، اصلاً ساده نخواهد بود! چیزی که بیشتر از همه خودنمایی می‌کند، ماژول دوربین اصلی در قاب پشتی است. جایی که قرار است در نسخه نهایی، یک محفظه دایره‌ای بزرگ برای قرارگیری سیستم دوربین اصلی باشد.

همین ماژول دوربین دایره‌ای، حدوداً نیمی از فضای قاب پشتی را به خود اختصاص داده است! همچنین قاب پشتی دارای شیشه‌ای خمیده است. بیرون زدگی دوربین، به طور چشمگیری زیاد است و این سبب می‌شود تا با وجود سیستم دوربین پیشرفته این گوشی، وزن قسمت بالایی گوشی به شدت بیشتر باشد و تعادل وزنی به هم بخورد.

اما ما می‌گوییم که بهتر است فعلاً برای دوست داشتن یا دوست نداشتن این گوشی، تصمیم گیری نکنید؛ زیرا این تنها یک مدل اولیه از Xiaomi 12 Ultra است! بنابراین، نمی‌توان گفت که شیائومی ١٢ اولترا در نهایت به همین شکل است. بسیاری هستند که بدشان نمی‌آید تا اطلاعات جعلی را در فضای مجازی انتشار دهند. اما با توجه به اطلاعات فاش شده قبلی و سابقه نسبتاً خوب این مدل‌های اولیه، احتمالاً Xiaomi 12 Ultra دارای طراحی با همین سبک و سیاق است.

اما همان طور که گفتیم، نگرانی ما از به هم خوردن تعادل وزن و سنگینی بالای این گوشی است. دوربین اصلی شیائومی ١٢ اولترا، احتمالاً چهارگانه است و از لنزهای ساخت لایکا بهره می‌برد. به عنوان بنیان اصلی، ممکن است حسگر تصویر اصلی دوربین این گوشی، ۵٠ مگاپیکسلی و نام آن، ISOCELL GN5 سامسونگ باشد. همچنین دیگر حسگرهای تصویر، ۴٨ یا ۵٠ مگاپیکسلی خواهند بود. همچنین احتمال وجود لنز پریسکوپ تله فوتو با زوم ۵ یا ١٠ برابری اپتیکال وجود دارد.

بی شک شیائومی ١٢ اولترا نیز به نمایشگری از نوع AMOLED با رفرش ریت ١٢٠ هرتز و وضوح 2K تجهیز خواهد شد. همچنین وجود تراشه Snapdragon 8 Gen 1 در این گوشی پیش بینی می‌شود. دور از ذهن نیست که شاهد به کارگیری ١٢ گیگابایت حافظه رم و ۵١٢ گیگابایت حافظه داخلی در این گوشی باشیم. احتمالاً ظرفیت باتری دستگاه، برابر با ۴,۵٠٠ میلی آمپر ساعت است.

نظر شما در مورد این مدل اولیه Xiaomi 12 Ultra چیست؟ آیا چنین سبک طراحی مورد پسند شما واقع می‌شود؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Ali.a.m

بالاش چقدر ضخیمه! گوش کوب😐

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️