حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا G50 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۲، نوکیا

تولیدکننده های اندروید شروع به عرضه به روز رسانی پایدار اندروید 12 برای دستگاه های واجد شرایط خود کرده اند. همانند سال گذشته، سامسونگ از همه جلوتر است. اما در کمال تعجب، HMD Global نیز بهتر از دفعه قبل عمل می کند. این شرکت اکنون شروع به عرضه آپدیت اندروید ۱۲ برای سومین دستگاه خود است. بله، به تازگی آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا G50 رسما ارایه شد و برای یک موبایل اقتصادی می توند جالب باشد.

آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا G50

به گفته یکی از اعضای انجمن گوشی های نوکیا که به نام Krisaal شناخته می شود، HMD Global عرضه به روز رسانی پایدار اندروید 12 را برای نوکیا G50 آغاز کرده است. این گزارش از سوی کاربران فنلاندی ارایه شده و به نظر می ردس که در آینده باید به بازارهای دیگر هم برسد.

نوکیا G50

نوکیا G50

از آنجایی که این شرکت به ارایه همزمان آپدیت در چندین بازار معروف است، آپدین اندروید ۱۲ برای Nokia G50 باید در مناطق دیگر نیز در دسترس باشد. ما انتظار داریم که این شرکت به زودی بازارهای موج اول را از طریق یک اعلامیه رسمی مشخص کند.

به غیر از نوکیا جی 50، آپدیت پایدار اندروید 12 برای نوکیا X20 و نوکیا X10 نیز موجود است. هر سه گوشی هوشمند یک چیز مشترک دارند و آن چیزی نیست جز چیپست آنها که کوالکام Snapdragon 480 است.

این می تواند دلیلی باشد که HMD Global می تواند به روزرسانی جدید اندروید را نسبت به سال گذشته سریعتر برای این گوشی ها ارائه دهد. برای هر شرکتی، توسعه آپدیت برای دستگاه هایی با تراشه یکسان آسان تر است.

نظر شما چیست؟ عملکرد نوکیا را در ارایه آپدیت اندروید ۱۲ چطور می بینید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)