حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا ۵.۴ نزدیک است

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، نوکیا

حدودا ۵ ماه پیش بود که برای شما نوشتیم آپدیت اندروید ١١ نوکیا ۵.۴ ارائه شد. هر چند هنوز نهایی نشده اما برای دارندگان Nokia 5.4 خبرهای خوب داریم. آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا ۵.۴ نزدیک است و این را از یک بنچمارک منتشر شده می توان تایید کرد.

آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا ۵.۴

لیست اخیر Geekbench نشان می دهد که نوکیا 5.4 اکنون در میان لیست دستگاه های نوکیا قرار دارد که با سیستم عامل جدید اندروید 12 آزمایش می شوند. پیش از این مشخص شده بود که نوکیا 2.4، نوکیا 3.4 و نوکیا جی 10 نیز در Geekbench با سیستم عامل اندروید 12 تست شده اند.

به غیر از نوکیا 5.4 دیگر گوشی‌های هوشمند نوکیا که قبلا در Geekbench دیده شده بودند، نوکیا X10 و نوکیا G50 هستند که کمی بعدتر به‌روزرسانی اندروید 12 را دریافت کردند.

بنچمارک گیک بنچ نوکیا ۵.۴ با اندروید ۱۲

بنچمارک گیک بنچ نوکیا ۵.۴ با اندروید ۱۲

در اقدامی قابل توجه از نوکیا شاهد تلاش برای ارایه آپدیت اندروید ۱۲ به اکثر گوشی های‌ش هستیم. همانطور که انتظار می رفت، مجموعه Android 12 تغییرات زیادی در رابط کاربری و عملکرد کلی دارد که تجربه کلی را بهبود می دهد.

طبق لیست Geekbench نوکیا 5.4 در تست تک هسته ای امتیاز 309 و در تست چند هسته ای 1331 را کسب کرد. از سوی دیگر، اندروید 12 شامل بزرگترین تغییرات طراحی در مسیر حرکت و توسعه اندروید تا به امروز است. کل تجربه از تغییرات UI، رنگ ها، شکل ها، نور و مفهوم به سادگی هیجان انگیز است.

تیزر رسمی Material You : طراحی جدید گوگل برای اندروید ۱۲ و دیگر محصولاتش

اندروید 12 گویاتر و پویاتر است که تجربه شخصی کاملاً نوآورانه ای را ارائه می دهد. اندروید 12 همچنین محیطی یکپارچه را برای اکوسیستم نرم افزاری و سخت افزاری تحت یک زبان طراحی واحد به نام Material You منعکس می کند. از دیگر ویژگی‌های سیستم‌عامل اندروید ۱۲ می‌توان به حرکت روان و انیمیشن‌ها، طراحی مجدد فضاهای سیستم و معماری امنیتی پیشرفته اشاره کرد.

شما محصول اندرویدی دارید؟ از چه سیستم عاملی استفاده می کنید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)