حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا ۲.۴ رسما ارایه شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اندروید ۱۲، نوکیا

نوکیا ۲.۴ یک گوشی اقتصادی از HMD است که حدود یک سال و نیم پیش و با اندروید ۱۰ ارایه شد. سال گذشته آپدیت اندروید ۱۱ برای Nokia 2.4 عرضه شده بود و حالا آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا ۲.۴ رسما ارایه شده است.

آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا ۲.۴

می دانیم که HMD Global شرکت سازنده گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا است. این تولیدکننده فهرستی از گوشی‌های هوشمندی که به‌روزرسانی سیستم‌عامل اندروید 12 را دریافت می‌کنند را با جدول زمانی اعلام کرده بود. اکنون، نوکیا 2.4 به‌روزرسانی جدید را دریافت می‌کند.

طبق آخرین گزارش‌ها، گوشی هوشمند ارزان قیمت نوکیا ۲.۴ که یکی از ارزان‌ترین دستگاه‌های این برند هم هست، دریافت به‌روزرسانی اندروید ۱۲ را آغاز کرده است.

Nokia 2.4

Nokia 2.4

در حالی که HMD Global به طور رسمی عرضه این به روز رسانی را اعلام نکرده است، گزارش ها تایید می کنند که این به روز رسانی به دست کاربران رسیده است. در حال حاضر این آپدیت برای گوشی های هوشمند در فرانسه و پاکستان در دسترس است. ترنجی چندین گزارش هم در ایران درباره ارایه آپدیت اندروید ۱۲ گوشی Nokia 2.4 دارد.

این به روز رسانی حدود 1.75 گیگابایت حجم دارد و با وصله امنیتی آوریل 2022 ارائه می شود، که حیلی بد نیست. اگرچه در حال حاضر به چند منطقه محدود شده است، انتظار داریم به زودی در مناطق دیگر نیز در دسترس باشد.

نوکیا 2.4 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی HD+ با بریدگی قطره طور است که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. این دستگاه از پردازنده Helio P22 استفاده می کند و در انواع رم 2 گیگابایتی و رم 3 گیگابایتی با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایتی قابل ارتقا در دسترس است.

دو دوربین در پشت گوشی وجود دارد که یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی و یک دوربین عمق 2 مگاپیکسلی هستند. همچنین دارای اسکنر اثر انگشت در پشت، رادیو FM و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است که از طریق درگاه microUSB شارژ می شود.

نظر شما درباره عملکرد ارایه آپدیت اندروید ۱۲ نوکیا چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)