حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تراشه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در ایران چه مدلی خواهد بود؟

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | سامسونگ، شایعات

می دانیم که سامسونگ از دو مدل تراشه در برخی از گوشی های خود استفاده می کند. این موضوع در برخی نسل ها باعث تفاوت معنادار می شود و در برخی نسل ها خیلی اهمیت بالایی ندارد. با این حال سامسونگ این راهبرد خود را متوقف نمی کند و با متفاوت بودن تراشه، گاها حسگر تصویر و حتی برخی قطعات دیگر؛ تقریبا دو دستگاه از نظر سخت افزاری متفاوت (اما تقریبا در یک کلاس عملکردی) را با یک اسم می فروشد. به هر حال این روال در Galaxy S22 هم ادامه دارد. سوال این است که تراشه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در ایران چه مدلی خواهد بود؟ خب البته پاسخ این پرسش می تواند به کل خانواده گلکسی S22 هم تعمیم پیدا کند.

تراشه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ

پرچمدار اصلی خانواده گلکسی S22 را می توان Galaxy S22 Ultra دانست. آنطور که گزارش شده است، راهبرد سامسونگ برای انتخاب تراشه خانواده پرچمدار Galaxy S به مانند نسل های قبلی است. این با گزارش های اولیه برای شمول بیشتر نمونه اسنپدراگون تناقض دارد.

تراشه گلکسی اس ۲۲

تراشه گلکسی اس ۲۲

جدیدترین شایعه پیرامون خانواده گلکسی اس ۲۲ به ما می گوید نسخه جهانی Galaxy S22 Ultra با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ ارایه خواهد شد. این یعنی نسخه بازار اروپا و خاورمیانه می شود. همچنین نمونه بازار امریکا احتمالا اسنپدراگون ۸ نسل ۱ است. بعید نیست که این تراشه برای بازار چین هم استفاده شود. درباره بازار خانگی این برند کره ای و دیگر مناطق قابل توجه خبری نداریم.

تراشه گلکسی اس ۲۲ در ایران چه مدلی خواهد بود؟

اگر این گزارش صحیح باشد، تراشه گلکسی اس ۲۲ اولترا سامسونگ در ایران باید با تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ همراه باشد. همان راهبردی که سال های پیش دیده بودیم. هنوز شاهد خروجی رسمی تراشه Exynos 2200 نبوده ایم و امیدواریم که امسال اختلاف زیادی را مثل عملکرد اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ نباشیم که در گلکسی اس ۲۰ دیدیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید تراشه اگزینوس ۲۲۰۰ برای خرید شما گزینه خوبی باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ali karimi

سلام، خب اگزینوس2200 چیپست خوبه کلا از اگزینوس990 به بعد چیپستهای سامسونگ خوب شده، اگزینوس2200 هم مثل اسنپ8سری1، با معماری armv9 و هسته های x2, A710 وA510 ساخته شده که مشخصأ خوبه، موفق باشید

Tanha122

این چیپست فناوری‌های پیشرفته‌ای چون HDR گیمینگ، ری تریسینگ و نرخ سایه زنی متغیر را به بازی‌های موبایل می‌آورد؛ این ویژگی‌ها در حال حاضر تنها روی کنسول‌ها و کامپیوتر‌های مخصوص گیمینگ دیده می‌شوند.

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)