حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی S10 سامسونگ و گلکسی S20 FE ارائه شد

نوشته

2 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اخبار، اندروید ۱۲، سامسونگ

سامسونگ به سرعت در حال ارائه به روزرسانی‌های اساسی گوشی‌های رده بالا و گران‌تر خود است. این به روزرسانی، به سری‌های مختلفی از پرچمداران سامسونگ رسیده است. آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی S10 و Galaxy S20 FE، رسماً ارائه شده است! در ادامه، بیشتر در مورد جزئیات این خبر صحبت خواهیم کرد.

آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ گلکسی S10 و گلکسی S20 FE رسماً ارائه شد

دیروز بود که خبر ارائه آپدیت اندروید ١٢ برای گلکسی نوت ٢٠ و اس ٢٠ منتشر شد.

 

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy S20 و Galaxy Note 20 با One UI 4.0 رسما ارایه شد

 

به نقل از XDA Developers، سامسونگ ارائه به روزرسانی اندروید ١٢ پایدار به همراه رابط کاربری OneUI 4 را برای گلکسی S20 FE و سری Galaxy S10 خود آغاز کرده است. این دستگاه‌ها، جدیدترین اعضای پروژه آپدیت اندروید ١٢ سامسونگ هستند. اگر به لیست دستگاه‌های دریافت کننده OneUI 4 از میان گوشی‌های سامسونگ مراجعه کنید، می‌بینید که بسیاری از دستگاه‌ها، قرار بوده است که در اوایل سال ٢٠٢٢ میلادی این به روزرسانی را دریافت کنند. با این وجود، سامسونگ زودتر از موعد این به روزرسانی را ارائه داده است.

بنابراین، این ولقعاً اتفاق خوبی است که کره‌ای‌ها حتی زودتر از وعده قبلی خود عمل می‌کنند و حالا، آپدیت اندروید ١٢ سری گلکسی S10 سامسونگ و Galaxy S20 FE، زودتر از چیزی که انتظار می‌رفت، ارائه شده است. آن طور که در گزارشات آمده است، نسخه 4G گلکسی S20 FE در کنار گوشی‌های سری Galaxy S10، این به روزرسانی را در سوئیس و آلمان دریافت کرده است.

اما تغییرات این به روزرسانی، دقیقاً شامل چه مواردی می‌شود؟ خب، به جز این که تغییرات فراوان اندروید ١٢ و رابط کاربری OneUI 4 به این گوشی‌ها افزوده شده است، وصله امنیتی دسامبر ٢٠٢١ نیز در این به روزرسانی موجود است. شایان ذکر است که گوشی‌های برتر سری گلکسی نوت ١٠، یعنی گلکسی نوت ١٠ و گلکسی نوت ١٠ پلاس، همراه با سری Galaxy S10 شروع به دریافت نسخه بتای این به روزرسانی کرده بودند. اما اکنون با وجود ارائه آپدیت اندروید ١٢ سری سامسونگ گلکسی S10، خبری از نسخه پایدار این به روزرسانی برای گوشی‌های خانواده Galaxy Note 10 نشده است. به همین ترتیب، اگر شما کاربر یکی از گوشی‌های این نسل گلکسی نوت هستید، احتمالاً باید چند روز بیشتر در انتظار این به روزرسانی اساسی برای گوشی خود باشید!

و اما اجازه بدهید تا در مورد گلکسی S20 FE هم صحبت کنیم. هم اکنون، آپدیت پایدار اندروید ١٢ برای نسخه 5G این گوشی در سوئیس قابل دسترسی است. اما نیازی به نگرانی نیست. هر دو نسخه 4G و 5G گلکسی S20 FE، آپدیت اندروید ١٢ را به زودی در مناطق بیشتری دریافت خواهند کرد.

به همین صورت، شاید تا چند هفته آینده این به روزرسانی اساسی به دست کاربران ایرانی نیز برسد. بنابراین، در صورتی که آپدیت اندروید ١٢ برای دستگاه سامسونگ شما ارائه شد، فراموش نکنید تا این موضوع را حتماً با ترنجی در میان بگذارید!

نظر شما در مورد این سرعت از ارائه به روزرسانی اندروید ١٢ برای گوشی‌های سامسونگ چیست؟ آیا شما از اندروید ١٢ استفاده کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hamid reza

تنها چیزی که منو از شیائومی ناراحت کرد نرم افزار سنگینش برنامه های بدرد نخورش مخصوصا مرورگرش که الکی گوشی رو سنگین کردن و به موقع آپدیت ندادنش و بدرد نخور بودن آپدیت هاش جوری که گوشی من بعد آپدیت اندروید اصلی و ریسک فکتوری و همچیز بازم درست نشد و شدیدا سنگین شد کلا نرم افزار شیائومی تو پایین رده هاش و میانرده هایی که پردازنده پایین و رم کم دارن اصلا بدرد نمیخوره شیائومی نتونسته نرم افزارش و مطابق توان یه گوشی اپتیمایز کنه و احساس میکنم همون نرم افزاری که رو رم 8 زده همونو رو رم 4 هم پیاده کرده که نتیجه این لگ و تاخیر های گاه و بیگاه هست که واقعا رو مخ هستن از معایب که بگذریم شیائومی ها تو قیمت های مشابه دوربین باطری و کیفیت بدنه و شارژ بهتری نسبت به سامسونگ دارن منتها نرم افزار من که دوتا گوشی از این برند داشتم توی هردو مشکل داشتم ردمی نوت 8 و می 9 se

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️