حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

یک آپدیت جدید برای گلکسی S20 FE و گلکسی S23 FE سامسونگ منتشر شد

نوشته

2 هفته قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ

مدل‌های FE خانواده Galaxy S سامسونگ اگر عمر باتری بهتری داشتند، یکی از محبوب‌ترین محصولات این برند کره‌ای می‌شدند. با این حال همچنان هم انتخاب خیلی از کاربران هستند. اگر شما Galaxy S20 FE مدل اسنپدراگون دارید یا Galaxy S23 FE جدید را خریده‌اید، خبر خوبی برای شما داریم. یک آپدیت جدید برای گلکسی S20 FE و گلکسی S23 FE سامسونگ منتشر شده است.

یک آپدیت جدید برای گلکسی S20 FE و گلکسی S23 FE سامسونگ

به تازگی سامسونگ آپدیت امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۴ را برای نسخه اسنپدراگون گلکسی S20 FE و مدل اگزینوس گلکسی S23 FE منتشر کرده است.

این به‌روزرسانی امنیتی برای مدل‌های 4G و 5G سامسونگ Galaxy S20 FE به ترتیب با نسخه‌های G780GXXS9EXC6 و G781BXXSAHXC6 ارائه می‌شود، در حالی که به‌روزرسانی Galaxy S23 FE دارای نسخه S711BXXS2CXD1 است.

این به‌روزرسانی در حال حاضر در اروپا در حال انتظار است. طبیعتا مدتی زمان می‌برد تا به همه کاربران و دیگر بازارها نیز برسد. در نتیجه شاید بعید نباشد که چند هفته‌ای زمان ببرد تا این به‌روزرسانی برای همه کاربران در دسترس قرار بگیرد.

همچنین باید بدانید که نوتیفیکیشن در دسترس بودن به‌روزرسانی شاید برای شما دیرتر ارسال شود. با این حال شما می‌توانید با رفتن به مسیر زیر، به صورت دستی بررسی کنید که آیا امکان دانلود آپدیت جدید سامسونگ برای شما موجود است یا نه:

  1. ۱- تنظیمات
  2. ۲- به‌روزرسانی نرم‌افزار
  3. ۳- دانلود و نصب

شما Galaxy S20 FE یا Galaxy S23 FE دارید؟ آپدیت امنیتی ماه آوریل ۲۰۲۴ را دریافت کرده‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)