حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S20 FE (مدل اگزینوس ۹۹۰) سامسونگ رسما ارایه شد: ورود One UI 5.0

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ به یکی از پرفروش‌ترین موبایل‌های سامسونگ رسیده است. امروز آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S20 FE (مدل اگزینوس ۹۹۰) سامسونگ رسما ارایه شده و ورود One UI 5.0 به این دستگاه را نوید می دهد.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی S20 FE

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اف ای با دریافت آپدیت اندروید ۱۳ حالا مانند دیگر اعضای خانواده Galaxy S20 به جدیدترین تجربه نرم افزاری سامسونگ ارتقا پیدا کرده است. این آپدیت به صورت OTA و با حجم ۲ گیگابایت عرضه می شود که ورژن G780FXXUAEVK3 را دارد. این آپدیت همچنین وصله امنیتی ماه جاری میلادی یعنی نوامبر ۲۰۲۲ را عرضه می کند.

گلکسی اس ۲۰ اف ای

گلکسی اس ۲۰ اف ای

البته باید توجه کنید که فعلا نسخه Exynos 990 گلکسی S20 FE آپدیت اندروید 13 را دریافت می کند. مدل‌های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ هنوز این آپدیت را دریافت نکرده اند اما نباید فاصله زیادی تا دریافت آن داشته باشند.

سامسونگ اگزینوس ۹۹۰ (Exynos 990) با هسته پرچمدار M5 و حافظه رم LPDDR5 در کنار پردازنده گرافیکی Mali-G77 رسما معرفی شد

آخرین آپدیت اساسی اندروید گلکسی S20 FE

سامسونگ وعده داده است که سه به‌روزرسانی اساسی را برای گلکسی S20 FE منتشر کند. از آنجایی که این دستگاه با اندروید 10 و در سال 2020 عرضه شد، به احتمال زیاد اندروید 13 آخرین آپدیت اساسی اندروید است که برای دستگاه عرضه می شود.

البته همین هم عملکرد خوبی بوده و به‌روزرسانی‌های امنیتی را برای مدت زمان قابل توجهی دریافت خواهد کرد. در مقایسه با آن، مدل‌های جدیدتر سامسونگ چهار سال به‌روزرسانی اساسی اندرویدی و پنج سال وصله‌های امنیتی را ارائه می‌کنند. S20 FE یکی از آخرین گوشی‌هایی بود که تحت سیاست قدیمی‌تر عرضه شد.

شما گلکسی S20 FE دارید؟ آپدیت مذکور را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ariarman

چرا واسه اسنپ هنوز آپدیت نداده؟؟؟

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)