حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy S20 و Galaxy Note 20 با One UI 4.0 رسما ارایه شد

نوشته

2 سال قبل | 2 دیدگاه | آپدیت، سامسونگ

سامسونگ شروع به عرضه آپدیت رسمی و نهایی اندروید ۱۲ و رابط کاربری One UI 4.0 برای بسیاری از دستگاه‌های خود کرده است. این اتفاق قبل از پایان سال نو میلادی و به عنوان هدیه تعطیلات برای بسیاری از مشتریان می تواند محسوب شود. امروز آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy S20 و Galaxy Note 20 با One UI 4.0 رسما ارایه شده است. خبر خوب اینکه گلکسی S20 FE هم جز این لیست دریافت آپدیت هست!

آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ Galaxy S20 و Galaxy Note 20

همانطور که گفتیم، سری گلکسی اس 20 (شامل اس 20 FE) و سری گلکسی نوت 20 به تازگی دریافت به روز رسانی Android 12 را آغاز کرده اند و باعث می شود که برتری سامسونگ در رقابت ارایه آپدیت اندروید 12 از رقبا بیشتر شود.

البته، ما امیدواریم که سامسونگ تمام کارهای مورد نیاز را انجام داده باشد تا مطمئن شود که این به‌روزرسانی‌ها همانطور که باید کار می‌کنند و هیچ مشکل اساسی ایجاد نمی‌کنند یا باگی ندارند.

اگر این به روزرسانی ها بدون باگ باشد، عملکرد سامسونگ در ارایه آپدیت سیستم عامل جدید بسیار چشمگیر خواهد بود، زیرا هرگز سامسونگ به این سرعت نسخه جدیدی از اندروید را حتی برای یکی از دستگاه های خود منتشر نکرده است، چه رسد به پنج خانواده-دستگاه از آن ها که برخی از آن ها پرچمدار دو نسل پیش آن هستند!

نسخه بتای One UI 4.0

Galaxy S21 One UI 4.0

در حال حاضر عرضه این آپدیت محدود به سوئیس است

در حال حاضر، به نظر می رسد که عرضه محدود به سوئیس است، اما بازارهای بیشتری باید در روزهای آینده به این آپدیت بپیوندند. مگر اینکه سامسونگ تصمیم بگیرد به دلیل مشکلات احتمالی که کشف خواهد شد، عرضه را متوقف کند. اگر صاحب یک دستگاه سری گلکسی اس 20 یا نوت 20 هستید، می‌توانید با باز کردن منوی تنظیمات، رفتن به بخش به‌روزرسانی نرم‌افزار گوشی و ضربه زدن روی دانلود و نصب، بررسی کنید که آیا به‌روزرسانی برای شما در دسترس است یا خیر.

شما گلکسی اس ۲۰ یا گلکسی نوت ۲۰ دارید؟ آپدیت اندروید ۱۲ سامسونگ را دریافت کردید؟

اشتراک در
اطلاع از
2 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Amir7090

ایول

Alireza1995

تا الان که برای پدر من ای آپدیت نیومده… رام خاورمیانه است البته 😬😬😬😬🙈🙈🙈🙈🙈😬🙈😬😬🙈🙈😬

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)