حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز وان پلاس Buds Z2 با نویز کنسلینگ و قیمت ۹۹ دلاری رسما معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

به تازگی OnePlus جانشین ایبادز اقتصادی Buds Z را معرفی کرده است. اگرچه Buds Z2 دقیقاً شبیه نسخه اولیه (یعنی OnePlus Buds Z) است، اما ارتقای قابل توجهی را ارائه می دهد که قابل توجه ترین آن حذف فعال نویز است. همچنین ایربادز وان پلاس Buds Z2 با قیمت ۹۹ دلاری ارایه می شود.

ایربادز وان پلاس Buds Z2

اگر به یاد داشته باشید ما ۲ ماه پیش برای شما در ترنجی نوشتیم که ایربادز OnePlus Buds Z2 با قابلیت حذف نویز و قیمت ٧٧ دلار معرفی شد. آن معرفی در بازار چین بود و حالا برای بازار اروپا و امریکا معرفی شده است.

ایربادزهای TWS اقتصادی امسال OnePlus دارای قابلیت ANC هستند و عمر باتری بیشتری را وعده می دهند. این شرکت وعده ۵ ساعت پخش بدون توقف با ANC روشن یا 7 ساعت بدون ANC را می دهد. این دوام باتری 40 میلی آمپری داخلی در هر گوشی است. از طرف دیگر، کیس شارژ دارای یک باتری 520 میلی آمپر ساعتی است، از طریق USB-C شارژ می شود و توان کافی را برای پخش ۵ ساعته را تنها با ۱۰ دقیقه زمان شارژ شدن گوشی ها داخل آن، ارایه می کند.

وان پلاس بادز زد ۲

وان پلاس بادز زد ۲

حالت شفافیت نیز در دسترس است که زمانی که باید از محیط اطراف خود آگاه باشید، ANC را برای لحظه ای قطع می کند.

از نظر کیفیت صدا، باید تفاوت بسیار کمی بین Buds Z2 و Buds Pro وجود داشته باشد زیرا این شرکت می گوید همان درایورهای دینامیک 11 میلی متری موجود در Buds Pro در اینجا نیز موجود است.

ایربادز OnePlus Buds Pro با قیمت ١۴٩ دلار آمریکا رسماً رونمایی شد

درست مانند بقیه ایربادزهای OnePlus، این محصولات خروجی بهتری با گوشی‌های ساخته شده توسط OnePlus ارائه می‌کنند. با این حال، اگر از برند دیگری یا آیفون استفاده می‌کنید، می‌توانید با استفاده از برنامه HeyMelody تنظیمات را بررسی کنید.

قیمت وان پلاس Buds Z2 در ایالات متحده 99 دلار و در اروپا 99 یورو است و تنها رنگ موجود سفید مرواریدی است. رنگ مشکی با نام Obsidian Black نیز در راه است اما سال آینده در دسترس خواهد بود.

نظر شما درباره ایربادز جدید وان پلاس چیست؟ با محصولات این شرکت در بخش صوتی، تجربه ای داشته اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)