حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز وان پلاس Buds Z2 در تصاویر جدیدی مشاهده شد + مشخصات تکمیلی

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گجت‌های پوشیدنی، وان‌پلاس

وان پلاس نه تنها در بخش تولید گوشی‌های هوشمند، بلکه در بخش تولید اکسسوری‌های مختلف نیز فعالیت دارد. ایربادز جدید وان پلاس با نام Buds Z2، به زودی رونمایی می‌شود. اما پیش از معرفی، بهتر است مروری بر مشخصات و تصاویر این ایربادز داشته باشیم.

ایربادز وان پلاس Buds Z2 و تمام جزئیات فاش شده از آن

ما قبلاً در ترنجی از رونمایی احتمالی OnePlus Buds Z2 صحبت کرده بودیم.

 

رندر وان پلاس بادز Z2 را ببینید: احتمال عرضه در ماه آینده

 

به گزارش Gizmochina، وان پلاس قرار است به زودی از جایگزین ایربادز Buds Z خود پرده برداری کند. این ایربادز، مانند سال گذشته در همین ماه عرضه می‌شود. اما پیش از رونمایی رسمی آن، ما نگاهی اجمالی به این ایربادز رونمایی نشده داریم.

در حالی که گوشی‌های این ایربادز، طراحی مشابه با نسل قبل دارند، اما یک تفاوت جزئی به چشم می‌خورد. بر اساس تصاویر منتشر شده از این ایربادز، می‌توان گفت که نوک گوشی‌های آن کمی زاویه دار است. بنابراین، این ممکن است سبب راحتی بیشتر در هنگام استفاده Buds Z2 شود. اما در ادامه، تفاوت دیگری را شاهد نیستیم. این ایربادز، با همان طراحی زیبا و ساده روانه بازار خواهد شد. ایرتیپ آن، از نوع سیلیکونی خواهد بود.

قابل توجه‌ترین مشخصات این ایربادز، مربوط به اجزای داخلی آن هستند. این ایربادز جدید، با ٣ میکروفون داخلی معرفی خواهد شد. قابلیت ANC نیز به لطف این میکروفون‌ها به ارمغان می‌آید. گوشی‌های ایربادز وان پلاس Buds Z2، دارای استاندارد IP55 هستند. کیس شارژ نیز موفق به کسب گواهینامه IPX4 برای مقاومت در برابر قطرات آب شده است.

متأسفانه در این ایربادز جدید، خبری از پشتیبانی کدک‌های aptX و LDAC نیست. در عوض، کدک‌های رده پایین‌تر SBC و AAC توسط آن پشتیبانی می‌شوند. درایورهای موجود در این ایربادز، ١١ میلی متری هستند. شایان ذکر است که هر گوشی این ایربادز، مجهز به باتری ۴٠ میلی آمپر ساعتی است.

کیس شارژ نیز از باتری ۵٢٠ میلی آمپر ساعتی دارد. زمان تکمیل ظرفیت شارژ باتری این کیس شارژ، ٩٠ دقیقه است. ظاهراً می‌توان به وسیله این کیس شارژ، عمر باتری چرخه شارژ OnePlus Buds Z2 را به ٢٧ ساعت افزایش داد. البته اگر قابلیت حذف نویز را خاموش کنید، این رقم به ٣٨ ساعت می‌رسد که واقعاً حیرت آور است. اما با فعال بودن و غیرفعال بودن این حالت و عدم استفاده از کیس شارژ، عمر باتری Buds Z2 حدود ۵ و ٧ ساعت خواهد بود. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به نسل قبل است. در نهایت، ایربادز وان پلاس Buds Z2 در دو رنگ مشکی و سفید به دست مشتریان خواهد رسید.

نظر شما در مورد این ایربادز رونمایی نشده چیست؟ فکر می‌کنید که قیمت آن در چه بازه‌ای باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
نیما جلالی
رو نوک قله ☝️