حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ایربادز وان پلاس احتمالا با این طراحی ارایه شود

نوشته

3 سال قبل | 6 دیدگاه | لوازم جانبی، وان‌پلاس

با وجود گزارش های اولیه مبنی بر اینکه OnePlus قصد ندارد امسال هدفون های بی سیم را ارایه کند، یک توییت از Max J در توییتر نشان می دهد که ممکن است تغییراتی در برنامه ها ایجاد شده باشد. توییت جدید حاوی تصویری از دو هدفون در یک کیس حمل است که به نظر کمی آشنا است. بله، به نظر می رسد این دو گوش واقعا بی سیم هستند که به AirPods اپل شباهت دارند. حرفی که از منبع مطلب به دست می آید این است که اینها برای معرفی در تیرماه در راه هستند. در حقیقت با این تصویر ما متوجه شدیم که ایربادز وان پلاس احتمالا با این طراحی ارایه شود. طراحی که البته پیش از شباهت به نمونه اپلی، به دیگر زیربرند BBK الکترونیکس یعنی اوپو شباهت دارد.

ایربادز وان پلاس

این منبع اضافه می کند که لوازم جانبی جدید به عنوان “وان پلاس بادز” شناخته می شوند. در حال حاضر، کاربران OnePlus که مایل به نگه داشتن لوازم جانبی خود از شرکتی هستند که تلفن های خود را تولید می کنند، با قیمت وان پلاس Bullets Wireless 2 با با قیمت ۹۹ دلاری بخرند. به نظر می رسد OnePlus در ردپای گوگل دنبال می کند که نسل اول آنها پیکسل بادز طراحی مشابهی با Bullets Wireless داشتند. اما پیکسل بادز نسل دوم کاملا بی سیم هستند و اگر تصویری که در توئیت از Max J صحت داشته باشد، وان پلاس بادز نیز چنین خواهند بود.

البته، هیچ چیزی توسط OnePlus رسمی نشده است و این بدان معنی است که همه این موارد باید برای گمانه زنی های پیش از معرفی ثبت شود. گزارش ها مبنی بر اینکه OnePlus قصد انتشار یک جفت هندزفری واقعا بی سیم را نداشته است، ابتدا در اوایل ماه گذشته قبل از معرفی OnePlus 8 و OnePlus 8 Pro منتشر شد. در آن زمان، به نظر می رسید هر آنچه که وان پلاس لوازم جانبی جدید گوش می خواهد معرفی کند در آن زمان اتفاق می افتد. اگر رونمایی از گوش های گوش در تیرماه اتفاق بیفتد، می تواند همزمان با آن پیش بیاید که OnePlus مدل جدید میان رده خود یعنی OnePlus Z را معرفی کند.

وان پلاس بادز بدون داشتن سَر سیلیکون موجود برای AirPods Pro به نظر می رسد که شبیه گوش های بلوتوث بی سیم استاندارد AirPods است. با توجه به اینکه OnePlus 8 از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند، انتظار داریم یک کیس با پشتیبانی شارژ بی سیم برای لوازم جانبی در دسترس باشد. اپل AirPods را با یک کیس شارژ بی سیم ۱۹۹ دلار قیمت می کند و ما می خواهیم ببینیم که آیا OnePlus قادر خواهد بود ایربادز خود را به منطقه 100 دلاری نزدیک کند.

 

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که وان پلاس بادز برای شما جذاب باشد؟

اشتراک در
اطلاع از
6 Comments
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Finch

میگما دلیلش چی بود یه یهو سونی و اچ تی سی و الجی و همشون تو یه بازه زمانی یکسان و‌باهدیگه کارشون به اینجا کشیده شد؟

Finch

حتی بلک بری

Dr.Nazer

دلیلش چینی‌های محترم و به‌خصوص هواوی بود…

david2arc

… دقیقا… و البته اشباهات پیاپی خودشون

Dr.Nazer

صحیح

Milad7

ببینیم چه میکنه!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)